Literowka.
This commit is contained in:
parent
cf42f6464b
commit
e25216bdcc
@ -14,7 +14,7 @@
|
||||
|
||||
W pliku {~/.tfrc} (skopiowanym z [tfrc](../tfrc)) należy ustawić podstawowe zmienne: schemat kolorów, typ klawiatury oraz ścieżkę do katalogu z logami.
|
||||
Po pierwszym zalogowaniu się na daną powstać powstaje plik {~/.tf/<nazwa-muda>/<imie-postaci>/<imie-postaci>.tf}, będący kopią [common/std/player.tf](../common/std/player.tf). W pliku tym należy ustawić kilka podstawowych zmiennych dotyczących ekwipunku itp.
|
||||
Oba pliki zawierają komentarze, co oznacza która zmienna i jakie wartości może przyjmować.
|
||||
Oba pliki zawierają komentarze informujące o tym, co oznacza która zmienna i jakie wartości może przyjmować.
|
||||
|
||||
## Własne modyfikacje
|
||||
|
||||
@ -163,7 +163,7 @@ Klawisz odwrotnego apostrofu (\`) binduje się dynamicznie zależnie od tekstu o
|
||||
|
||||
# Schematy kolorów
|
||||
|
||||
Kolory w skryptach definiowane są globalnie w pliku [colorscheme.tf](../common/colorscheme.tf). Własne kolory można uzyskać edytując pojedynczo odpowiednie zmienne (oczywiście__poza__ katalogiem {~/tf}, najlepiej w pliku postaci) lub poprzez redefinicję całego `/def _colorscheme_load`.
|
||||
Kolory w skryptach definiowane są globalnie w pliku [colorscheme.tf](../common/colorscheme.tf). Własne kolory można uzyskać edytując pojedynczo odpowiednie zmienne (oczywiście __poza__ katalogiem {~/tf}, najlepiej w pliku postaci) lub poprzez redefinicję całego `/def _colorscheme_load`.
|
||||
|
||||
# Listy
|
||||
|
||||
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user