From e25216bdcccca3fa1b2d159083aa422612d43eab Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: Bartek Stalewski Date: Thu, 25 Dec 2014 16:12:52 +0100 Subject: [PATCH] Literowka. --- _doc/HELP.md | 4 ++-- 1 file changed, 2 insertions(+), 2 deletions(-) diff --git a/_doc/HELP.md b/_doc/HELP.md index 306118b..c621938 100644 --- a/_doc/HELP.md +++ b/_doc/HELP.md @@ -14,7 +14,7 @@ W pliku {~/.tfrc} (skopiowanym z [tfrc](../tfrc)) należy ustawić podstawowe zmienne: schemat kolorów, typ klawiatury oraz ścieżkę do katalogu z logami. Po pierwszym zalogowaniu się na daną powstać powstaje plik {~/.tf///.tf}, będący kopią [common/std/player.tf](../common/std/player.tf). W pliku tym należy ustawić kilka podstawowych zmiennych dotyczących ekwipunku itp. -Oba pliki zawierają komentarze, co oznacza która zmienna i jakie wartości może przyjmować. +Oba pliki zawierają komentarze informujące o tym, co oznacza która zmienna i jakie wartości może przyjmować. ## Własne modyfikacje @@ -163,7 +163,7 @@ Klawisz odwrotnego apostrofu (\`) binduje się dynamicznie zależnie od tekstu o # Schematy kolorów -Kolory w skryptach definiowane są globalnie w pliku [colorscheme.tf](../common/colorscheme.tf). Własne kolory można uzyskać edytując pojedynczo odpowiednie zmienne (oczywiście__poza__ katalogiem {~/tf}, najlepiej w pliku postaci) lub poprzez redefinicję całego `/def _colorscheme_load`. +Kolory w skryptach definiowane są globalnie w pliku [colorscheme.tf](../common/colorscheme.tf). Własne kolory można uzyskać edytując pojedynczo odpowiednie zmienne (oczywiście __poza__ katalogiem {~/tf}, najlepiej w pliku postaci) lub poprzez redefinicję całego `/def _colorscheme_load`. # Listy