Mapper do nightala.
This commit is contained in:
parent
5bbf9c25d7
commit
740fe77244
406
arkadia/map.tf
406
arkadia/map.tf
@ -1,2 +1,408 @@
|
||||
/def -mregexp -Fp500 -t'jedziesz .* (wozem|dylizansem) na (dol|polnoc|poludnie|wschod|zachod|polnocny-wschod|polnocny-zachod|poludniowy-wschod|poludniowy-zachod)\.' _map_jade_wozem = /_map_go exit:%{P2}
|
||||
/def -mregexp -Fp500 -t'jedziesz .* (wozem|dylizansem) na gore' _map_jade_wozem_gora = /_map_go exit:gora
|
||||
|
||||
/def -mregexp -Fp500 -t'Podgorski tunel\.' _map_gory_szare_tunel = \
|
||||
/set _map_paused=1%; \
|
||||
/_map_idz_catch
|
||||
|
||||
/def -mregexp -Fp500 -t'Wykonuje komende \'idz' _map_idz_trigger = \
|
||||
/_map_idz_catch
|
||||
|
||||
/def -q -mregexp -h'SEND ^idz$' = \
|
||||
/_map_idz_catch
|
||||
|
||||
/def -mregexp -Fp500 -t'Nie wiesz, w ktorym kierunku masz ruszyc...' _map_idz_wiele_kierunkow = \
|
||||
/purge _map_idz_move_trigger*
|
||||
|
||||
/def -t'Nagle porywa cie nurt i niesie na wschod!' oxen_kanaly_event = \
|
||||
/_map_go exit:e
|
||||
|
||||
/set _map_follows_list=\
|
||||
brodem przez strumien|\
|
||||
brodzac w wodzie na druga strone rzeki|\
|
||||
do alkierza|\
|
||||
do budynku|\
|
||||
do chatki|\
|
||||
do chaty|\
|
||||
do czwartej kajuty|\
|
||||
do drugiej kajuty|\
|
||||
do drzwi|\
|
||||
do gory na most|\
|
||||
do kajuty kapitana|\
|
||||
do karczmy|\
|
||||
do lazni|\
|
||||
do namiotu|\
|
||||
do otworu.|\
|
||||
do otworu|\
|
||||
do pierwszej kajuty|\
|
||||
do srodka kurhanu|\
|
||||
do trzeciej kajuty|\
|
||||
do wnetrza straznicy|\
|
||||
do wnetrza wiatraka|\
|
||||
do wnetrza wyrwy|\
|
||||
do wspolnej noclegowni|\
|
||||
do wyjscia|\
|
||||
do zajazdu|\
|
||||
droga w dol|\
|
||||
miedzy skalki|\
|
||||
na bakburte|\
|
||||
na dziob|\
|
||||
na korytarz|\
|
||||
na most|\
|
||||
na otwor|\
|
||||
na polnoc do banku|\
|
||||
na polnoc do pracowni tworcy masek|\
|
||||
na polnoc na ulice|\
|
||||
na polnocny-wschod do piekarni|\
|
||||
na polnocny-zachod wdrapujac sie na zwalony pien i zeskakujac na druga strone|\
|
||||
na poludnie do karczmy|\
|
||||
na poludnie do sklepu|\
|
||||
na poludnie na ulice|\
|
||||
na poludniowy-wschod wdrapujac sie na zwalony pien i zeskakujac na druga strone|\
|
||||
na poludniowy-zachod na ulice|\
|
||||
na pomost|\
|
||||
na rufe|\
|
||||
na schody|\
|
||||
na sterburte|\
|
||||
na ulice|\
|
||||
na wschod na ulice|\
|
||||
na wschod odsuwajac gobelin|\
|
||||
na wyjscie|\
|
||||
na zachod do pracowni lalkarskiej|\
|
||||
na zachod odsuwajac gobelin|\
|
||||
na zachod, schodzac na plaze|\
|
||||
na zewnatrz|\
|
||||
na zewnatrz karczmy|\
|
||||
na zewnatrz straznicy|\
|
||||
opuszczajac podwoje warowni|\
|
||||
po schodach|\
|
||||
po schodach na dol|\
|
||||
po schodach na gore|\
|
||||
powoli w strone polnocnego kranca mostu|\
|
||||
powoli w strone poludniowego kranca mostu|\
|
||||
przez drzwi|\
|
||||
przez drzwi na polane|\
|
||||
przez drzwiczki|\
|
||||
przez furtke w palisadzie do wioski|\
|
||||
przez kladke|\
|
||||
przez klape|\
|
||||
przez klape na dol|po drabinie na gore|\
|
||||
przez most na drugi brzeg rzeki|\
|
||||
przez mostek na druga strone|\
|
||||
przez otwor|\
|
||||
przez otwor na dol|\
|
||||
przez otwor na gore|\
|
||||
przez otwor na zewnatrz|\
|
||||
schodami do gory|\
|
||||
schodami na dol|\
|
||||
schodkami na dol|\
|
||||
schodkami na gore|\
|
||||
schodkami na rufe|\
|
||||
schodkami w dol, do kajuty|\
|
||||
schodkami w dol|\
|
||||
schodzisz na dol|\
|
||||
sciezka do lasku|\
|
||||
sciezka w kierunku ruin|\
|
||||
traktem w dol|\
|
||||
traktem w gore|\
|
||||
w dol schodow|\
|
||||
w dol traktem|\
|
||||
w gestwine|\
|
||||
w glab ciemnosci|\
|
||||
w glab otworu|\
|
||||
w glab puszczy|\
|
||||
w gore traktem|\
|
||||
w kierunku dziobu statku|\
|
||||
w kierunku dziobu|\
|
||||
w kierunku otworu|\
|
||||
w kierunku rufy|\
|
||||
w strone morza|\
|
||||
w strone otworu|\
|
||||
w strone sciany znikajac w niej nagle|\
|
||||
w strone skraju torfowiska|\
|
||||
za palisade|\
|
||||
znikajac w podwojach warowni
|
||||
|
||||
/set _map_custom_exits=\
|
||||
alkierz|\
|
||||
alkowa|\
|
||||
altana|\
|
||||
arena|\
|
||||
bakburta|\
|
||||
bank|\
|
||||
barak|\
|
||||
barka|\
|
||||
biblioteka|\
|
||||
brama|\
|
||||
brod|\
|
||||
brzeg|\
|
||||
budynek|\
|
||||
chata|\
|
||||
chatka|\
|
||||
czwarta|\
|
||||
dom|\
|
||||
domek|\
|
||||
drabina|\
|
||||
druga|\
|
||||
drzwi|\
|
||||
drzwiczki|\
|
||||
dziob|\
|
||||
dziupla|\
|
||||
dziura|\
|
||||
furta|\
|
||||
furtka|\
|
||||
gabinet|\
|
||||
ganek|\
|
||||
golebnik|\
|
||||
gospoda|\
|
||||
jaskinia|\
|
||||
jaskinie|\
|
||||
kajuta|\
|
||||
kamienica|\
|
||||
kantorek|\
|
||||
kantyna|\
|
||||
kaplica|\
|
||||
karcer|\
|
||||
karczma|\
|
||||
klapa|\
|
||||
korytarz|\
|
||||
krzaki|\
|
||||
kuchnia|\
|
||||
kurhan|\
|
||||
kurnik|\
|
||||
kuznia|\
|
||||
lazaret|\
|
||||
laznia|\
|
||||
lodka|\
|
||||
magazyn|\
|
||||
mlyn|\
|
||||
most|\
|
||||
namiot|\
|
||||
ogrod|\
|
||||
otwor|\
|
||||
palac|\
|
||||
pawilon|\
|
||||
pieczara|\
|
||||
piekarnia|\
|
||||
pierwsza|\
|
||||
pietro|\
|
||||
piwnice|\
|
||||
poczta|\
|
||||
poklad|\
|
||||
pokoik|\
|
||||
pomost|\
|
||||
portal|\
|
||||
rufa|\
|
||||
srodokrecie|\
|
||||
bakburta|\
|
||||
sterburta|\
|
||||
sala|\
|
||||
salon|\
|
||||
sciezka|\
|
||||
schodki|\
|
||||
schody|\
|
||||
sklep|\
|
||||
spizarnia|\
|
||||
srodokrecie|\
|
||||
stajnia|\
|
||||
sterburta|\
|
||||
stodola|\
|
||||
stragan|\
|
||||
straznica|\
|
||||
stryszek|\
|
||||
swiatynia|\
|
||||
szalas|\
|
||||
szczelina|\
|
||||
taras|\
|
||||
targ|\
|
||||
trakt|\
|
||||
trzecia|\
|
||||
tunel|\
|
||||
ulica|\
|
||||
wejscie|\
|
||||
wiatrak|\
|
||||
wieza|\
|
||||
woz|\
|
||||
wyjscie|\
|
||||
wyplyn|\
|
||||
wyrwa|\
|
||||
zagroda|\
|
||||
zajazd|\
|
||||
zielarnia|\
|
||||
nadbudowka|\
|
||||
strozowka|\
|
||||
latarnia
|
||||
|
||||
/set _map_custom_exits_with_arg=\
|
||||
dotknij|\
|
||||
obejrzyj|\
|
||||
obroc|\
|
||||
odsun|\
|
||||
otworz|\
|
||||
pchnij|\
|
||||
pociagnij|\
|
||||
podnies|\
|
||||
przecisnij|\
|
||||
przeczolgaj|\
|
||||
przedrzyj|\
|
||||
przejdz|\
|
||||
przeplyn|\
|
||||
przepraw|\
|
||||
przeskocz|\
|
||||
przesun|\
|
||||
przyloz|\
|
||||
rozsun|\
|
||||
skocz|\
|
||||
wdrap|\
|
||||
wejdz|\
|
||||
wespnij|\
|
||||
wskocz|\
|
||||
wslizgnij|\
|
||||
wyjdz|\
|
||||
wynurz|\
|
||||
zanurkuj|\
|
||||
zejdz|\
|
||||
zeskocz|\
|
||||
zsun|\
|
||||
wcisnij|\
|
||||
przebij
|
||||
|
||||
/set _map_pause_list=\
|
||||
Zaczynasz przeszukiwac |\
|
||||
; Zaczynasz szukac |\
|
||||
Klekasz szukajac sladow.
|
||||
|
||||
/set _map_unpause_list=\
|
||||
Nie masz na to sily.|\
|
||||
Dokladnie obszukujesz kazdy z czterech wspornikow, ostukujac je w poszukiwaniu skrytek. W chwili gdy juz niemal decydujesz sie zrezygnowac, slyszysz gluchy dzwiek wskazujacy na jakies znalezisko. Odsuwasz ruchomy fragment wspornika i wsadzasz dlon do srodka odkrytej wneki. W pewnej chwili twoje palce natykaja na cos okraglego i twardego. Chwytasz to i wyciagasz na zewnatrz.|\
|
||||
Dziupla okazuje sie znacznie glebsza, niz wygladala z zewnatrz. Delikatnie macajac reka, uwaznie przeszukujesz jej zimne i nieco wilgotne wnetrze. W pewnej chwili twoje palce natykaja na cos okraglego i twardego. Chwytasz to i wyciagasz na zewnatrz.|\
|
||||
Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi.|\
|
||||
Kiedy probujesz zajrzec pod okrywajace woz skory, wlasciciel odpycha cie brutalnie, obrzucajac niewybrednymi przeklenstwami.|\
|
||||
Nie udaje ci sie niczego znalezc. Dziwne...|\
|
||||
Nie udalo ci sie znalezc niczego interesujacego.|\
|
||||
Nie znajdujesz nic ciekawego.|\
|
||||
Nie znajdujesz zadnych sladow.|\
|
||||
Nie znajdujesz zadnych ziol.|\
|
||||
Ostroznie wyjmujesz reke z pekniecia, koniuszkiem palca stracajac cos lodowato zimnego.|\
|
||||
Po dokladnym przeszukaniu ciala stwierdzasz, ze korzystajac ze swoich umiejetnosci moglbys wyrwac lub wyciac |\
|
||||
Posrod pajeczyn dostrzegasz niewielki wyrysowany kreda symbol - dokladnie taki, jaki pokazal ci starzec z wioski.|\
|
||||
Powoli obchodzisz posag dookola, przygladajac sie mu uwaznie i badajac czy nie kryje on zadnych sekretow. Wsuwasz swa reke w zamknieta, olbrzymia dlon posagu, by sprawdzic czy czegos tam nie schowano. W pewnej chwili twoje palce natykaja na cos okraglego i twardego. Chwytasz to i wyciagasz na zewnatrz.|\
|
||||
Przestajesz przeszukiwac |\
|
||||
Przestajesz szukac.|\
|
||||
Przestajesz szukac sladow.|\
|
||||
Przesuwajac palcami po cholwie odkrywasz mala kieszonke, w ktorej znajdujesz klucz.|\
|
||||
Przeszukujesz po kolei wszystkie kawalki kamienia, ktore kiedys skladaly sie na obelisk. Pozniej badasz dokladnie jego podstawe. Tam, tuz nad ziemia, znajdujesz mala skrytke, do ktorej wsuwasz dlon. W pewnej chwili twoje palce natykaja na cos okraglego i twardego. Chwytasz to i wyciagasz na zewnatrz.|\
|
||||
Przeszukujac wglebienie udaje ci sie znalezc stylizowany pret.|\
|
||||
Szukasz wszedzie, ale nie znajdujesz zadnych ziol.|\
|
||||
Udaje ci sie otworzyc ukryta na piersi zgruchotanego golema klapke i zabierasz znajdujace sie pod nia zrodlo mocy konstruktu, |\
|
||||
Uwaznie badasz sciany, dotykajac ich opuszkami palcow. Masz wrazenie ze to poprzeczne pekniecie, na ktore natrafiasz, wnika w skale na wieksza glebokosc niz inne.|\
|
||||
Zanurzasz rece gleboko w wody fontanny i uwaznie, piedz po piedzi, badasz jej muliste dno. W pewnej chwili twoje palce natykaja na cos okraglego i twardego. Chwytasz za to i wyciagasz na zewnatrz.|\
|
||||
znajdujesz
|
||||
|
||||
/set _map_create_bloker_list=\
|
||||
Geste krzaki uniemozliwiaja|\
|
||||
Moze warto poczekac do switu?|\
|
||||
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na|\
|
||||
Ruszasz razno na
|
||||
|
||||
/set _map_bloker_list=\
|
||||
blokuje ci droge.|\
|
||||
stoi ci na drodze.|\
|
||||
Bierzesz rozbieg i probujesz przeskoczyc wyrwe, jednak zle wymierzasz odleglosc|\
|
||||
krypty zablokowane jest przez kamienna plyte.|\
|
||||
Jesli chcesz, by brama zostala otwarta, musisz do niej zapukac lub w nia uderzyc.|\
|
||||
Przejscie blokuje obalony pien|\
|
||||
Brama jest zamknieta noca.|\
|
||||
Chcesz sforsowac zamknieta brame\? W nocy nikt ci nie otworzy.|\
|
||||
Chcesz wpasc do rozpadliny\? Taka decyzje musisz potwierdzic.|\
|
||||
Chwytasz za bluszcz probujac wspiac sie z jego pomoca na szczyt urwiska. Udaje ci sie nawet pokonac z pol metra, nim rosliny rwa sie, zmuszajac cie do upadku.|\
|
||||
Cofasz sie pare krokow, bierzesz gleboki oddech, rozpedzasz sie, lecz w ostatniej chwili zatrzymujesz sie tuz przed ogniem, odwracajac sie szybko od niego. Tym razem oblecial cie strach.|\
|
||||
(Czarnowlosa wysoka gnomka|Raila) zagradza ci droge.|\
|
||||
Droge zastepuje ci barczysty straznik mowiac: Prosze okazac kwit magazynowy lub wskazac towar do przechowania.|\
|
||||
Forsowanie zamknietych drzwi nie jest najlepszym pomyslem.|\
|
||||
Geste krzaki i porzucone narzedzia zupelnie blokuja dalsza podroz w tym kierunku. Niestety, musisz zawrocic.|\
|
||||
grzyboczlek stoi ci na drodze.|\
|
||||
Idziesz na polnocny-zachod, lecz zawracasz zrezygnowan(y|a), gdyz przejscie zostalo zasypane.|\
|
||||
Idziesz na poludniowy-wschod, lecz zawracasz zrezygnowan(y|a), gdyz przejscie zostalo zasypane.|\
|
||||
Jest zbyt ciemno, zeby moc znalezc stad jakies wyjscie.|\
|
||||
Jestes tak zmeczon(y|a), ze nie mozesz dalej podazac w tym kierunku\.|\
|
||||
Juz po chwili dostrzegasz jednak, ze przejscie zatrzymuje sie na poteznej skalnej scianie.|\
|
||||
Karczmarz zagradza ci wejscie do kuchni.|\
|
||||
Kierujesz sie w strone krzakow porastajacych (zachodnia|polnocno-wchodnia) czesc kotliny, lecz bezradnie zatrzymujesz sie przed zwarta sciana kolcow i galezi. Nie znajdujesz sposobu, jak wejsc w chaszcze.|\
|
||||
Ktos inny juz to zaczal robic. Otwor nie jest dosc szeroki by udalo sie to dwom osobom na raz.|\
|
||||
Masz zbyt wielkie obawy by tam wejsc.|\
|
||||
mezczyzna stoi ci na drodze.|\
|
||||
mowi hardo do ciebie: A ty gdzie\? Tam maja wstep tylko mahakamscy kowale.|\
|
||||
Moze najpierw wyjdz z wody|\
|
||||
Musisz stanac w kolejce i poczekac na audiencje.|\
|
||||
Najpierw wejdz do kabiny i sie rozbierz!|\
|
||||
Najpierw wejdz do kabiny i sie ubierz!|\
|
||||
Nie dasz rady otworzyc stalowej kraty, musisz sprobowac ja uniesc.|\
|
||||
Nie jestes pewn(y|a) swojej umiejetnosci plywania w tej brudnej rzece...|\
|
||||
Nie jestes w stanie wymknac sie stad niezauwazenie.|\
|
||||
Nie jestes dowodca zadnej druzyny.|\
|
||||
Nie jestes zbyt pewn(y|a) swojej umiejetnosci latania...|\
|
||||
Nie masz tam wstepu.|\
|
||||
LoooLNie masz dalej wstepu.|\
|
||||
Nie masz jak sie stad wydostac, gdyz klapa w suficie jest zamknieta.|\
|
||||
Nie mozesz sie tam udac, gdyz lezysz.|\
|
||||
Nie mozesz sie tam udac, gdyz kapiesz sie w jeziorku.|\
|
||||
(Nie mozesz sie tam udac, gdyz |)([Op]pierzona skrzydlata bestia|[Ss]krzydlaty lwiopodobny potwor) swoim cielskiem zagradza ci droge( ucieczki|) na |\
|
||||
Nie mozesz sie tam udac, gdyz siedzisz|\
|
||||
Nie mozesz sie tam udac, gdyz (.*) blokuj(e|a) ci droge na |\
|
||||
Nie mozesz wyjsc z domu poniewaz stoisz na krzesle.|\
|
||||
Nie mozesz wyjsc z domu poniewaz stoisz na szafie.|\
|
||||
Nie mozesz zejsc gdyz klapa jest zamknieta.|\
|
||||
Niestety drzwi zdaja sie byc zaryglowane od wewnatrz.|\
|
||||
Niestety, mieszkancy najwyrazniej zamykaja sie na noc. Chyba lepiej bedzie sprobowac za dnia.|\
|
||||
Niestety, nie zmiescisz sie, gdyz ktos juz sie tam znajduje.|\
|
||||
Niestety, wyglada na to, ze wiecej osob niz jedna sie tam nie zmiesci.|\
|
||||
(Njalla|Czerwononosa rudowlosa krasnoludka) mowi do ciebie: Gdzie z tym pyskiem sie pchasz, no gdzie?|\
|
||||
(Njalla|Czerwononosa rudowlosa krasnoludka) mowi do ciebie: Jeno Smoki moga tam wchodzic, winc si nie pchaj, kaj cie nie zapraszaja.|\
|
||||
(Njalla|Czerwononosa rudowlosa krasnoludka) nie podnoszac glowy mamrocze do ciebie niewyraznie: Nawet o tym nie mysl Bratenku, nawet o tym nie mysl.|\
|
||||
(Njalla|Czerwononosa rudowlosa krasnoludka) wstaje, bierze zamach i rzuca kuflem w twoja strone, po czym siada za lawa, dajac ci do zrozumienia, ze nie lubi sie powtarzac.|\
|
||||
(Njalla|Czerwononosa rudowlosa krasnoludka) zagradza droge wyciagajac nogi tak, ze blokuja przejscie na zaplecze, po czym zasypia w najlepsze|\
|
||||
Ochotnik zagradza ci droge!|\
|
||||
Patrzysz na spieniona, gorska rzeke i zastanawiasz sie nad tym czy sobie poradzisz... Tym razem decydujesz sie zrezygnowac z przeprawy.|\
|
||||
Po chwili wahania decydujesz sie nie schodzic.|\
|
||||
Po przejsciu paru krokow zauwazasz, ze majaczy przed toba potezna skalna sciana.|\
|
||||
Pociagasz za klamke, ale drzwi sa zamkniete.|\
|
||||
Podchodzisz pod drzwi na polnocy, ktore nagle otwieraja sie z hukiem i wylatuje przez nie pijany mezczyzna omal na ciebie nie wpadajac. Zaraz potem drzwi zatrzaskuje sie.|\
|
||||
Podchodzisz pod drzwi na poludniu, jednak okazuja sie one zamkniete na klucz.|\
|
||||
potepieniec stoi ci na drodze.|\
|
||||
Pozostalosci po snieznej lawinie uniemozliwiaja dalsza wedrowke w wybranym kierunku.|\
|
||||
Probujesz otworzyc (.*|)(brame|wrota|drzwi|krate|furtke|drzwiczki w bramie|wrota z brazu), ale nie udaje ci sie to\.|\
|
||||
Probujesz otworzyc drzwi, lecz oprocz alarmujacego dzwieku dzwonkow nie osiagasz zadnych efektow.|\
|
||||
Probujesz przekroczyc brame, ale (.*) zastepuje ci droge.|\
|
||||
Probujesz przepchnac stojace pod sciana beczki. Niestety sa dla ciebie za ciezkie i musisz dac za wygrana.|\
|
||||
Probujesz rozpaczliwie wspiac sie na gore, ale zeslizgujesz sie po mokrych kamieniach\.|\
|
||||
Probujesz sie ruszyc na (.*), jednak pajecze sieci, w ktore sie w miedzy czasie zaplatales, uniemozliwiaja ci to.|\
|
||||
Probujesz sie wcisnac do otworu, jednakze ktos najwyrazniej jest juz w srodku, a jest tam zbyt wasko by zmiescily sie tam dwie osoby na raz.|\
|
||||
Probujesz wdrapac sie na omszaly pien zagradzajacy droge, lecz na sliskiej korze osuwa ci sie noga i spadasz z powrotem na sciezke.|\
|
||||
Probujesz wspiac sie po pniu, ale robisz to zbyt slamazarnie i zjezdzasz z powrotem w dol.|\
|
||||
Przeciez nic nie widzisz.|\
|
||||
Przeciez nie bedziesz [ws]chodzic po drabinie majac obie rece zajete trzymaniem broni!|\
|
||||
Przygladasz sie uwaznie miejscu, na ktorego chcesz sie wspiac i oceniajac trudnosc wspinaczki stwierdzasz ze najpierw musisz troche odpoczac.|\
|
||||
Ruszasz przed siebie, zaglebiajac sie w leszczyne, lecz od samego poczatku odnosisz wrazenie, ze sciezka cie zwodzi, nie chcac przepuscic przez gestwine. Po dluzszym czasie przedzierania sie przez trzesawisko, wracasz do punktu wyjscia.|\
|
||||
Schodzisz na dol po drabince, lecz w polowie drogi pomieszczenie okazuje sie byc zalane ciemna woda i jestes zmuszony zawrocic na gore?|\
|
||||
Smok zagradza ci przejscie do pieczary.|\
|
||||
Szarpiesz energicznie za klamke, lecz drzwi stawiaja opor.|\
|
||||
Troll zagradza ci droge\.|\
|
||||
Troll zastawia Ci wejscie.|\
|
||||
Tyczkowaty chudy straznik zagradza ci droge.|\
|
||||
Tylko czlonkowie Stowarzyszenia Polelfow moga tam wejsc.|\
|
||||
Uhhh, nie odwazysz sie przeskoczyc tak szerokiej przepasci!|\
|
||||
Uuups... droga sie skonczyla... Najlepiej bedzie jak zawrocisz!|\
|
||||
(Valent|Otyly wasaty mezczyzna) blokuje ci droge, odganiajac trzymanym w reku tasakiem.|\
|
||||
Wasaty potezny krasnolud mowi hardo do ciebie. Dokad leziesz. Wara stad komu innemu glowe zawracac.|\
|
||||
Wejscie tylko dla glow klanow.|\
|
||||
Wydaje ci sie, ze kowal jest bardzo znany z tego, ze nigdy nie ma go w kuzni. W tej wiosce konia nie podkujesz i musisz poszukac gdzie indziej.|\
|
||||
(Zapracowana mloda krasnoludka|Frina) mowi twardo: Gdzie sie pcha\?\!|\
|
||||
zastawia przejscie do poludniowej nawy|\
|
||||
Zboj zagradza ci przejscie na poludnie.|\
|
||||
Zimne spojrzenia obecnych tu osob powstrzymuja cie skutecznie.|\
|
||||
Zbyt szybko probujesz ruszyc dalej, momentalnie tracac rownowage na waskim przejsciu. Widok ziejacej pod toba bezkresnej otchlani uswiadamia ci, ze most trzeba pokonac powoli i z najwieksza ostroznoscia.|\
|
||||
Zbyt wiele rzeczy cie przytlacza, by udalo ci sie z tym wszystkim wgramolic na gore.|\
|
||||
Nie masz dalej wstepu.|\
|
||||
Nie wolno ci sie tam udac.|\
|
||||
Jestes teraz zajety czyms innym. Musisz wpisac
|
||||
|
406
common/map.tf
406
common/map.tf
@ -230,10 +230,6 @@
|
||||
/echo gora%; \
|
||||
/endif%; \
|
||||
|
||||
/def -mregexp -Fp500 -t'Podgorski tunel\.' _map_gory_szare_tunel = \
|
||||
/set _map_paused=1%; \
|
||||
/_map_idz_catch
|
||||
|
||||
/def _map_idz_catch = \
|
||||
/purge _map_idz_move_trigger*%; \
|
||||
/eval /def -n1 -mregexp -Fp500 -t'Ruszasz (niespiesznie|marszem|truchtem|biegiem|szybkim biegiem) (%{_map_follows_list})\\\.' _map_idz_move_trigger_rozne = /set _map_paused=0%%%; /_map_go follow:%%%{P2}%%%; /purge _map_idz_move_trigger*%; \
|
||||
@ -241,15 +237,6 @@
|
||||
/def -n1 -mregexp -Fp500 -t'Ruszasz (niespiesznie|marszem|truchtem|biegiem|szybkim biegiem) na (dol|polnoc|poludnie|wschod|zachod|polnocny-wschod|polnocny-zachod|poludniowy-wschod|poludniowy-zachod)\\.' _map_idz_move_trigger_standard = /set _map_paused=0%%; /_map_go exit:%%{P2}%%; /purge _map_idz_move_trigger*%; \
|
||||
/def -n1 -mregexp -Fp500 -t' przybywa(ja|) za toba (.*)\.' _map_idz_move_trigger_przybywaja = /_map_go exit:$$(/_map_convert_exit %%{P2}%%)%%; /purge _map_idz_move_trigger*
|
||||
|
||||
/def -mregexp -Fp500 -t'Wykonuje komende \'idz' _map_idz_trigger = \
|
||||
/_map_idz_catch
|
||||
|
||||
/def -q -mregexp -h'SEND ^idz$' = \
|
||||
/_map_idz_catch
|
||||
|
||||
/def -mregexp -Fp500 -t'Nie wiesz, w ktorym kierunku masz ruszyc...' _map_idz_wiele_kierunkow = \
|
||||
/purge _map_idz_move_trigger*
|
||||
|
||||
/def -mregexp -Fp500 -t'Zaczynasz schodzic na dol\.' _map_wspinaczka_dol = \
|
||||
/set _map_wspinaczka=dol
|
||||
|
||||
@ -261,9 +248,6 @@
|
||||
/_map_bloker%; \
|
||||
/endif
|
||||
|
||||
/def -t'Nagle porywa cie nurt i niesie na wschod!' oxen_kanaly_event = \
|
||||
/_map_go exit:e
|
||||
|
||||
/def _map_stagecoach_listen = \
|
||||
/purge _map_stagecoach_listen_trigger*%;\
|
||||
/def -q -n1 -F -h'SEND wyjscie' _map_stagecoach_listen_trigger = \
|
||||
@ -291,393 +275,3 @@
|
||||
sw|poludniowy-zachod|\
|
||||
u|gora|\
|
||||
d|dol
|
||||
|
||||
/set _map_follows_list=\
|
||||
brodem przez strumien|\
|
||||
brodzac w wodzie na druga strone rzeki|\
|
||||
do alkierza|\
|
||||
do budynku|\
|
||||
do chatki|\
|
||||
do chaty|\
|
||||
do czwartej kajuty|\
|
||||
do drugiej kajuty|\
|
||||
do drzwi|\
|
||||
do gory na most|\
|
||||
do kajuty kapitana|\
|
||||
do karczmy|\
|
||||
do lazni|\
|
||||
do namiotu|\
|
||||
do otworu.|\
|
||||
do otworu|\
|
||||
do pierwszej kajuty|\
|
||||
do srodka kurhanu|\
|
||||
do trzeciej kajuty|\
|
||||
do wnetrza straznicy|\
|
||||
do wnetrza wiatraka|\
|
||||
do wnetrza wyrwy|\
|
||||
do wspolnej noclegowni|\
|
||||
do wyjscia|\
|
||||
do zajazdu|\
|
||||
droga w dol|\
|
||||
miedzy skalki|\
|
||||
na bakburte|\
|
||||
na dziob|\
|
||||
na korytarz|\
|
||||
na most|\
|
||||
na otwor|\
|
||||
na polnoc do banku|\
|
||||
na polnoc do pracowni tworcy masek|\
|
||||
na polnoc na ulice|\
|
||||
na polnocny-wschod do piekarni|\
|
||||
na polnocny-zachod wdrapujac sie na zwalony pien i zeskakujac na druga strone|\
|
||||
na poludnie do karczmy|\
|
||||
na poludnie do sklepu|\
|
||||
na poludnie na ulice|\
|
||||
na poludniowy-wschod wdrapujac sie na zwalony pien i zeskakujac na druga strone|\
|
||||
na poludniowy-zachod na ulice|\
|
||||
na pomost|\
|
||||
na rufe|\
|
||||
na schody|\
|
||||
na sterburte|\
|
||||
na ulice|\
|
||||
na wschod na ulice|\
|
||||
na wschod odsuwajac gobelin|\
|
||||
na wyjscie|\
|
||||
na zachod do pracowni lalkarskiej|\
|
||||
na zachod odsuwajac gobelin|\
|
||||
na zachod, schodzac na plaze|\
|
||||
na zewnatrz|\
|
||||
na zewnatrz karczmy|\
|
||||
na zewnatrz straznicy|\
|
||||
opuszczajac podwoje warowni|\
|
||||
po schodach|\
|
||||
po schodach na dol|\
|
||||
po schodach na gore|\
|
||||
powoli w strone polnocnego kranca mostu|\
|
||||
powoli w strone poludniowego kranca mostu|\
|
||||
przez drzwi|\
|
||||
przez drzwi na polane|\
|
||||
przez drzwiczki|\
|
||||
przez furtke w palisadzie do wioski|\
|
||||
przez kladke|\
|
||||
przez klape|\
|
||||
przez klape na dol|po drabinie na gore|\
|
||||
przez most na drugi brzeg rzeki|\
|
||||
przez mostek na druga strone|\
|
||||
przez otwor|\
|
||||
przez otwor na dol|\
|
||||
przez otwor na gore|\
|
||||
przez otwor na zewnatrz|\
|
||||
schodami do gory|\
|
||||
schodami na dol|\
|
||||
schodkami na dol|\
|
||||
schodkami na gore|\
|
||||
schodkami na rufe|\
|
||||
schodkami w dol, do kajuty|\
|
||||
schodkami w dol|\
|
||||
schodzisz na dol|\
|
||||
sciezka do lasku|\
|
||||
sciezka w kierunku ruin|\
|
||||
traktem w dol|\
|
||||
traktem w gore|\
|
||||
w dol schodow|\
|
||||
w dol traktem|\
|
||||
w gestwine|\
|
||||
w glab ciemnosci|\
|
||||
w glab otworu|\
|
||||
w glab puszczy|\
|
||||
w gore traktem|\
|
||||
w kierunku dziobu statku|\
|
||||
w kierunku dziobu|\
|
||||
w kierunku otworu|\
|
||||
w kierunku rufy|\
|
||||
w strone morza|\
|
||||
w strone otworu|\
|
||||
w strone sciany znikajac w niej nagle|\
|
||||
w strone skraju torfowiska|\
|
||||
za palisade|\
|
||||
znikajac w podwojach warowni
|
||||
|
||||
/set _map_custom_exits=\
|
||||
alkierz|\
|
||||
alkowa|\
|
||||
altana|\
|
||||
arena|\
|
||||
bakburta|\
|
||||
bank|\
|
||||
barak|\
|
||||
barka|\
|
||||
biblioteka|\
|
||||
brama|\
|
||||
brod|\
|
||||
brzeg|\
|
||||
budynek|\
|
||||
chata|\
|
||||
chatka|\
|
||||
czwarta|\
|
||||
dom|\
|
||||
domek|\
|
||||
drabina|\
|
||||
druga|\
|
||||
drzwi|\
|
||||
drzwiczki|\
|
||||
dziob|\
|
||||
dziupla|\
|
||||
dziura|\
|
||||
furta|\
|
||||
furtka|\
|
||||
gabinet|\
|
||||
ganek|\
|
||||
golebnik|\
|
||||
gospoda|\
|
||||
jaskinia|\
|
||||
jaskinie|\
|
||||
kajuta|\
|
||||
kamienica|\
|
||||
kantorek|\
|
||||
kantyna|\
|
||||
kaplica|\
|
||||
karcer|\
|
||||
karczma|\
|
||||
klapa|\
|
||||
korytarz|\
|
||||
krzaki|\
|
||||
kuchnia|\
|
||||
kurhan|\
|
||||
kurnik|\
|
||||
kuznia|\
|
||||
lazaret|\
|
||||
laznia|\
|
||||
lodka|\
|
||||
magazyn|\
|
||||
mlyn|\
|
||||
most|\
|
||||
namiot|\
|
||||
ogrod|\
|
||||
otwor|\
|
||||
palac|\
|
||||
pawilon|\
|
||||
pieczara|\
|
||||
piekarnia|\
|
||||
pierwsza|\
|
||||
pietro|\
|
||||
piwnice|\
|
||||
poczta|\
|
||||
poklad|\
|
||||
pokoik|\
|
||||
pomost|\
|
||||
portal|\
|
||||
rufa|\
|
||||
srodokrecie|\
|
||||
bakburta|\
|
||||
sterburta|\
|
||||
sala|\
|
||||
salon|\
|
||||
sciezka|\
|
||||
schodki|\
|
||||
schody|\
|
||||
sklep|\
|
||||
spizarnia|\
|
||||
srodokrecie|\
|
||||
stajnia|\
|
||||
sterburta|\
|
||||
stodola|\
|
||||
stragan|\
|
||||
straznica|\
|
||||
stryszek|\
|
||||
swiatynia|\
|
||||
szalas|\
|
||||
szczelina|\
|
||||
taras|\
|
||||
targ|\
|
||||
trakt|\
|
||||
trzecia|\
|
||||
tunel|\
|
||||
ulica|\
|
||||
wejscie|\
|
||||
wiatrak|\
|
||||
wieza|\
|
||||
woz|\
|
||||
wyjscie|\
|
||||
wyplyn|\
|
||||
wyrwa|\
|
||||
zagroda|\
|
||||
zajazd|\
|
||||
zielarnia|\
|
||||
nadbudowka|\
|
||||
strozowka|\
|
||||
latarnia
|
||||
|
||||
/set _map_custom_exits_with_arg=\
|
||||
dotknij|\
|
||||
obejrzyj|\
|
||||
obroc|\
|
||||
odsun|\
|
||||
otworz|\
|
||||
pchnij|\
|
||||
pociagnij|\
|
||||
podnies|\
|
||||
przecisnij|\
|
||||
przeczolgaj|\
|
||||
przedrzyj|\
|
||||
przejdz|\
|
||||
przeplyn|\
|
||||
przepraw|\
|
||||
przeskocz|\
|
||||
przesun|\
|
||||
przyloz|\
|
||||
rozsun|\
|
||||
skocz|\
|
||||
wdrap|\
|
||||
wejdz|\
|
||||
wespnij|\
|
||||
wskocz|\
|
||||
wslizgnij|\
|
||||
wyjdz|\
|
||||
wynurz|\
|
||||
zanurkuj|\
|
||||
zejdz|\
|
||||
zeskocz|\
|
||||
zsun|\
|
||||
wcisnij|\
|
||||
przebij
|
||||
|
||||
/set _map_pause_list=\
|
||||
Zaczynasz przeszukiwac |\
|
||||
; Zaczynasz szukac |\
|
||||
Klekasz szukajac sladow.
|
||||
|
||||
/set _map_unpause_list=\
|
||||
Nie masz na to sily.|\
|
||||
Dokladnie obszukujesz kazdy z czterech wspornikow, ostukujac je w poszukiwaniu skrytek. W chwili gdy juz niemal decydujesz sie zrezygnowac, slyszysz gluchy dzwiek wskazujacy na jakies znalezisko. Odsuwasz ruchomy fragment wspornika i wsadzasz dlon do srodka odkrytej wneki. W pewnej chwili twoje palce natykaja na cos okraglego i twardego. Chwytasz to i wyciagasz na zewnatrz.|\
|
||||
Dziupla okazuje sie znacznie glebsza, niz wygladala z zewnatrz. Delikatnie macajac reka, uwaznie przeszukujesz jej zimne i nieco wilgotne wnetrze. W pewnej chwili twoje palce natykaja na cos okraglego i twardego. Chwytasz to i wyciagasz na zewnatrz.|\
|
||||
Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi.|\
|
||||
Kiedy probujesz zajrzec pod okrywajace woz skory, wlasciciel odpycha cie brutalnie, obrzucajac niewybrednymi przeklenstwami.|\
|
||||
Nie udaje ci sie niczego znalezc. Dziwne...|\
|
||||
Nie udalo ci sie znalezc niczego interesujacego.|\
|
||||
Nie znajdujesz nic ciekawego.|\
|
||||
Nie znajdujesz zadnych sladow.|\
|
||||
Nie znajdujesz zadnych ziol.|\
|
||||
Ostroznie wyjmujesz reke z pekniecia, koniuszkiem palca stracajac cos lodowato zimnego.|\
|
||||
Po dokladnym przeszukaniu ciala stwierdzasz, ze korzystajac ze swoich umiejetnosci moglbys wyrwac lub wyciac |\
|
||||
Posrod pajeczyn dostrzegasz niewielki wyrysowany kreda symbol - dokladnie taki, jaki pokazal ci starzec z wioski.|\
|
||||
Powoli obchodzisz posag dookola, przygladajac sie mu uwaznie i badajac czy nie kryje on zadnych sekretow. Wsuwasz swa reke w zamknieta, olbrzymia dlon posagu, by sprawdzic czy czegos tam nie schowano. W pewnej chwili twoje palce natykaja na cos okraglego i twardego. Chwytasz to i wyciagasz na zewnatrz.|\
|
||||
Przestajesz przeszukiwac |\
|
||||
Przestajesz szukac.|\
|
||||
Przestajesz szukac sladow.|\
|
||||
Przesuwajac palcami po cholwie odkrywasz mala kieszonke, w ktorej znajdujesz klucz.|\
|
||||
Przeszukujesz po kolei wszystkie kawalki kamienia, ktore kiedys skladaly sie na obelisk. Pozniej badasz dokladnie jego podstawe. Tam, tuz nad ziemia, znajdujesz mala skrytke, do ktorej wsuwasz dlon. W pewnej chwili twoje palce natykaja na cos okraglego i twardego. Chwytasz to i wyciagasz na zewnatrz.|\
|
||||
Przeszukujac wglebienie udaje ci sie znalezc stylizowany pret.|\
|
||||
Szukasz wszedzie, ale nie znajdujesz zadnych ziol.|\
|
||||
Udaje ci sie otworzyc ukryta na piersi zgruchotanego golema klapke i zabierasz znajdujace sie pod nia zrodlo mocy konstruktu, |\
|
||||
Uwaznie badasz sciany, dotykajac ich opuszkami palcow. Masz wrazenie ze to poprzeczne pekniecie, na ktore natrafiasz, wnika w skale na wieksza glebokosc niz inne.|\
|
||||
Zanurzasz rece gleboko w wody fontanny i uwaznie, piedz po piedzi, badasz jej muliste dno. W pewnej chwili twoje palce natykaja na cos okraglego i twardego. Chwytasz za to i wyciagasz na zewnatrz.|\
|
||||
znajdujesz
|
||||
|
||||
/set _map_create_bloker_list=\
|
||||
Geste krzaki uniemozliwiaja|\
|
||||
Moze warto poczekac do switu?|\
|
||||
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na|\
|
||||
Ruszasz razno na
|
||||
|
||||
/set _map_bloker_list=\
|
||||
blokuje ci droge.|\
|
||||
stoi ci na drodze.|\
|
||||
Bierzesz rozbieg i probujesz przeskoczyc wyrwe, jednak zle wymierzasz odleglosc|\
|
||||
krypty zablokowane jest przez kamienna plyte.|\
|
||||
Jesli chcesz, by brama zostala otwarta, musisz do niej zapukac lub w nia uderzyc.|\
|
||||
Przejscie blokuje obalony pien|\
|
||||
Brama jest zamknieta noca.|\
|
||||
Chcesz sforsowac zamknieta brame\? W nocy nikt ci nie otworzy.|\
|
||||
Chcesz wpasc do rozpadliny\? Taka decyzje musisz potwierdzic.|\
|
||||
Chwytasz za bluszcz probujac wspiac sie z jego pomoca na szczyt urwiska. Udaje ci sie nawet pokonac z pol metra, nim rosliny rwa sie, zmuszajac cie do upadku.|\
|
||||
Cofasz sie pare krokow, bierzesz gleboki oddech, rozpedzasz sie, lecz w ostatniej chwili zatrzymujesz sie tuz przed ogniem, odwracajac sie szybko od niego. Tym razem oblecial cie strach.|\
|
||||
(Czarnowlosa wysoka gnomka|Raila) zagradza ci droge.|\
|
||||
Droge zastepuje ci barczysty straznik mowiac: Prosze okazac kwit magazynowy lub wskazac towar do przechowania.|\
|
||||
Forsowanie zamknietych drzwi nie jest najlepszym pomyslem.|\
|
||||
Geste krzaki i porzucone narzedzia zupelnie blokuja dalsza podroz w tym kierunku. Niestety, musisz zawrocic.|\
|
||||
grzyboczlek stoi ci na drodze.|\
|
||||
Idziesz na polnocny-zachod, lecz zawracasz zrezygnowan(y|a), gdyz przejscie zostalo zasypane.|\
|
||||
Idziesz na poludniowy-wschod, lecz zawracasz zrezygnowan(y|a), gdyz przejscie zostalo zasypane.|\
|
||||
Jest zbyt ciemno, zeby moc znalezc stad jakies wyjscie.|\
|
||||
Jestes tak zmeczon(y|a), ze nie mozesz dalej podazac w tym kierunku\.|\
|
||||
Juz po chwili dostrzegasz jednak, ze przejscie zatrzymuje sie na poteznej skalnej scianie.|\
|
||||
Karczmarz zagradza ci wejscie do kuchni.|\
|
||||
Kierujesz sie w strone krzakow porastajacych (zachodnia|polnocno-wchodnia) czesc kotliny, lecz bezradnie zatrzymujesz sie przed zwarta sciana kolcow i galezi. Nie znajdujesz sposobu, jak wejsc w chaszcze.|\
|
||||
Ktos inny juz to zaczal robic. Otwor nie jest dosc szeroki by udalo sie to dwom osobom na raz.|\
|
||||
Masz zbyt wielkie obawy by tam wejsc.|\
|
||||
mezczyzna stoi ci na drodze.|\
|
||||
mowi hardo do ciebie: A ty gdzie\? Tam maja wstep tylko mahakamscy kowale.|\
|
||||
Moze najpierw wyjdz z wody|\
|
||||
Musisz stanac w kolejce i poczekac na audiencje.|\
|
||||
Najpierw wejdz do kabiny i sie rozbierz!|\
|
||||
Najpierw wejdz do kabiny i sie ubierz!|\
|
||||
Nie dasz rady otworzyc stalowej kraty, musisz sprobowac ja uniesc.|\
|
||||
Nie jestes pewn(y|a) swojej umiejetnosci plywania w tej brudnej rzece...|\
|
||||
Nie jestes w stanie wymknac sie stad niezauwazenie.|\
|
||||
Nie jestes dowodca zadnej druzyny.|\
|
||||
Nie jestes zbyt pewn(y|a) swojej umiejetnosci latania...|\
|
||||
Nie masz tam wstepu.|\
|
||||
LoooLNie masz dalej wstepu.|\
|
||||
Nie masz jak sie stad wydostac, gdyz klapa w suficie jest zamknieta.|\
|
||||
Nie mozesz sie tam udac, gdyz lezysz.|\
|
||||
Nie mozesz sie tam udac, gdyz kapiesz sie w jeziorku.|\
|
||||
(Nie mozesz sie tam udac, gdyz |)([Op]pierzona skrzydlata bestia|[Ss]krzydlaty lwiopodobny potwor) swoim cielskiem zagradza ci droge( ucieczki|) na |\
|
||||
Nie mozesz sie tam udac, gdyz siedzisz|\
|
||||
Nie mozesz sie tam udac, gdyz (.*) blokuj(e|a) ci droge na |\
|
||||
Nie mozesz wyjsc z domu poniewaz stoisz na krzesle.|\
|
||||
Nie mozesz wyjsc z domu poniewaz stoisz na szafie.|\
|
||||
Nie mozesz zejsc gdyz klapa jest zamknieta.|\
|
||||
Niestety drzwi zdaja sie byc zaryglowane od wewnatrz.|\
|
||||
Niestety, mieszkancy najwyrazniej zamykaja sie na noc. Chyba lepiej bedzie sprobowac za dnia.|\
|
||||
Niestety, nie zmiescisz sie, gdyz ktos juz sie tam znajduje.|\
|
||||
Niestety, wyglada na to, ze wiecej osob niz jedna sie tam nie zmiesci.|\
|
||||
(Njalla|Czerwononosa rudowlosa krasnoludka) mowi do ciebie: Gdzie z tym pyskiem sie pchasz, no gdzie?|\
|
||||
(Njalla|Czerwononosa rudowlosa krasnoludka) mowi do ciebie: Jeno Smoki moga tam wchodzic, winc si nie pchaj, kaj cie nie zapraszaja.|\
|
||||
(Njalla|Czerwononosa rudowlosa krasnoludka) nie podnoszac glowy mamrocze do ciebie niewyraznie: Nawet o tym nie mysl Bratenku, nawet o tym nie mysl.|\
|
||||
(Njalla|Czerwononosa rudowlosa krasnoludka) wstaje, bierze zamach i rzuca kuflem w twoja strone, po czym siada za lawa, dajac ci do zrozumienia, ze nie lubi sie powtarzac.|\
|
||||
(Njalla|Czerwononosa rudowlosa krasnoludka) zagradza droge wyciagajac nogi tak, ze blokuja przejscie na zaplecze, po czym zasypia w najlepsze|\
|
||||
Ochotnik zagradza ci droge!|\
|
||||
Patrzysz na spieniona, gorska rzeke i zastanawiasz sie nad tym czy sobie poradzisz... Tym razem decydujesz sie zrezygnowac z przeprawy.|\
|
||||
Po chwili wahania decydujesz sie nie schodzic.|\
|
||||
Po przejsciu paru krokow zauwazasz, ze majaczy przed toba potezna skalna sciana.|\
|
||||
Pociagasz za klamke, ale drzwi sa zamkniete.|\
|
||||
Podchodzisz pod drzwi na polnocy, ktore nagle otwieraja sie z hukiem i wylatuje przez nie pijany mezczyzna omal na ciebie nie wpadajac. Zaraz potem drzwi zatrzaskuje sie.|\
|
||||
Podchodzisz pod drzwi na poludniu, jednak okazuja sie one zamkniete na klucz.|\
|
||||
potepieniec stoi ci na drodze.|\
|
||||
Pozostalosci po snieznej lawinie uniemozliwiaja dalsza wedrowke w wybranym kierunku.|\
|
||||
Probujesz otworzyc (.*|)(brame|wrota|drzwi|krate|furtke|drzwiczki w bramie|wrota z brazu), ale nie udaje ci sie to\.|\
|
||||
Probujesz otworzyc drzwi, lecz oprocz alarmujacego dzwieku dzwonkow nie osiagasz zadnych efektow.|\
|
||||
Probujesz przekroczyc brame, ale (.*) zastepuje ci droge.|\
|
||||
Probujesz przepchnac stojace pod sciana beczki. Niestety sa dla ciebie za ciezkie i musisz dac za wygrana.|\
|
||||
Probujesz rozpaczliwie wspiac sie na gore, ale zeslizgujesz sie po mokrych kamieniach\.|\
|
||||
Probujesz sie ruszyc na (.*), jednak pajecze sieci, w ktore sie w miedzy czasie zaplatales, uniemozliwiaja ci to.|\
|
||||
Probujesz sie wcisnac do otworu, jednakze ktos najwyrazniej jest juz w srodku, a jest tam zbyt wasko by zmiescily sie tam dwie osoby na raz.|\
|
||||
Probujesz wdrapac sie na omszaly pien zagradzajacy droge, lecz na sliskiej korze osuwa ci sie noga i spadasz z powrotem na sciezke.|\
|
||||
Probujesz wspiac sie po pniu, ale robisz to zbyt slamazarnie i zjezdzasz z powrotem w dol.|\
|
||||
Przeciez nic nie widzisz.|\
|
||||
Przeciez nie bedziesz [ws]chodzic po drabinie majac obie rece zajete trzymaniem broni!|\
|
||||
Przygladasz sie uwaznie miejscu, na ktorego chcesz sie wspiac i oceniajac trudnosc wspinaczki stwierdzasz ze najpierw musisz troche odpoczac.|\
|
||||
Ruszasz przed siebie, zaglebiajac sie w leszczyne, lecz od samego poczatku odnosisz wrazenie, ze sciezka cie zwodzi, nie chcac przepuscic przez gestwine. Po dluzszym czasie przedzierania sie przez trzesawisko, wracasz do punktu wyjscia.|\
|
||||
Schodzisz na dol po drabince, lecz w polowie drogi pomieszczenie okazuje sie byc zalane ciemna woda i jestes zmuszony zawrocic na gore?|\
|
||||
Smok zagradza ci przejscie do pieczary.|\
|
||||
Szarpiesz energicznie za klamke, lecz drzwi stawiaja opor.|\
|
||||
Troll zagradza ci droge\.|\
|
||||
Troll zastawia Ci wejscie.|\
|
||||
Tyczkowaty chudy straznik zagradza ci droge.|\
|
||||
Tylko czlonkowie Stowarzyszenia Polelfow moga tam wejsc.|\
|
||||
Uhhh, nie odwazysz sie przeskoczyc tak szerokiej przepasci!|\
|
||||
Uuups... droga sie skonczyla... Najlepiej bedzie jak zawrocisz!|\
|
||||
(Valent|Otyly wasaty mezczyzna) blokuje ci droge, odganiajac trzymanym w reku tasakiem.|\
|
||||
Wasaty potezny krasnolud mowi hardo do ciebie. Dokad leziesz. Wara stad komu innemu glowe zawracac.|\
|
||||
Wejscie tylko dla glow klanow.|\
|
||||
Wydaje ci sie, ze kowal jest bardzo znany z tego, ze nigdy nie ma go w kuzni. W tej wiosce konia nie podkujesz i musisz poszukac gdzie indziej.|\
|
||||
(Zapracowana mloda krasnoludka|Frina) mowi twardo: Gdzie sie pcha\?\!|\
|
||||
zastawia przejscie do poludniowej nawy|\
|
||||
Zboj zagradza ci przejscie na poludnie.|\
|
||||
Zimne spojrzenia obecnych tu osob powstrzymuja cie skutecznie.|\
|
||||
Zbyt szybko probujesz ruszyc dalej, momentalnie tracac rownowage na waskim przejsciu. Widok ziejacej pod toba bezkresnej otchlani uswiadamia ci, ze most trzeba pokonac powoli i z najwieksza ostroznoscia.|\
|
||||
Zbyt wiele rzeczy cie przytlacza, by udalo ci sie z tym wszystkim wgramolic na gore.|\
|
||||
Nie masz dalej wstepu.|\
|
||||
Nie wolno ci sie tam udac.|\
|
||||
Jestes teraz zajety czyms innym. Musisz wpisac
|
||||
|
0
nightal/map.tf
Normal file
0
nightal/map.tf
Normal file
@ -4,6 +4,7 @@
|
||||
/load food.tf
|
||||
/load horses.tf
|
||||
/load mail.tf
|
||||
/load map.tf
|
||||
/load money.tf
|
||||
/load movement.tf
|
||||
/load specs.tf
|
||||
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user