Zmiany po 2.18a

This commit is contained in:
Bartek Stalewski 2017-02-18 16:31:57 +01:00
parent 7910c08292
commit f1142d9628
5 changed files with 76 additions and 15 deletions

View file

@ -172,8 +172,8 @@ scripts.inv.main_weapons_action = {1, 2}
-- wtedy zamiast standardowego 'podobadz broni z ...' wykona zdefiniowane akcje.
-- Trzeba pamietac o <pojemnika>, ktore automatycznie bedzie zastapione odpowiednia
-- nazwa pojemnika.
scripts.inv.weapon1_action_on = false
scripts.inv.weapon2_action_on = false
scripts.inv.weapon1_action_on = "powyjmij bron z <pojemnika>; gzdobadz jej"
scripts.inv.weapon2_action_on = "powyjmij bron z <pojemnika>; gzdobadz jej"
scripts.inv.weapon3_action_on = false
-- To samo co powyzej ale dla opuszczania broni.
@ -287,7 +287,7 @@ scripts.ui.footer_main_items_per_row = 3
-- Wielkosc czcionki na rozy wiatrow (tych symboli i special exitow)
scripts.ui.footer_map_font_size = 12
-- Wielkosc czcionki na belce srodkowej i prawej
scripts.ui.footer_font_size = 10
scripts.ui.footer_font_size = 12
-- Wielkosc czcionki w oknie stanow
scripts.ui.states_font_size = 12
@ -328,6 +328,11 @@ scripts.ui.bind_color = "<LawnGreen>"
--
scripts.magic_weapons_color = "orchid"
--
-- Kolor uzywany przy /tcolor (pomoc w '/bindy')
--
scripts["tcolor_color"] = "orange"
------------------------------------------
-- Konfiguracja gagow
@ -363,7 +368,7 @@ scripts.gag_settings = {
-- Tabela kolorow jest tutaj: http://wiki.mudlet.org/images/c/c3/ShowColors.png
--
scripts.gag_colors["moje_ciosy"] = "white"
scripts.gag_colors["moje_spece"] = "white"
scripts.gag_colors["moje_spece"] = "orchid"
scripts.gag_colors["innych_ciosy"] = "slate_grey"
scripts.gag_colors["innych_ciosy_we_mnie"] = "tomato"
@ -436,7 +441,7 @@ amap.ui.active = false
-- Czy uzywac skroconego listowania kierunkow
-- false to wylaczone, true to wlaczone
amap.shorten_exits = true
amap.shorten_exits = false
------------------------------------------