From f1142d9628259ea2e0b16bf5002c5398b022fcf3 Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: Bartek Stalewski Date: Sat, 18 Feb 2017 16:31:57 +0100 Subject: [PATCH] Zmiany po 2.18a --- aliases.xml | 34 +++++++++++++++++++++++++--------- keys.xml | 8 ++++++++ scripts.xml | 10 ++++++++++ triggers.xml | 24 +++++++++++++++++++++++- werbat.txt | 15 ++++++++++----- 5 files changed, 76 insertions(+), 15 deletions(-) diff --git a/aliases.xml b/aliases.xml index e1d94f1..0357a78 100644 --- a/aliases.xml +++ b/aliases.xml @@ -157,14 +157,14 @@ send("zamknij przytroczona " .. scripts.inv:get_bag_string_biernik(&qu get - + ^/get (.*)$ @@ -227,8 +227,10 @@ end normal - @@ -365,6 +367,20 @@ echo("\n") ^wespnij sie na gore$ + + idle-on + + + + ^/idle$ + + + idle-off + + + + ^/noidle$ + misc diff --git a/keys.xml b/keys.xml index 89011bb..61a0a6a 100644 --- a/keys.xml +++ b/keys.xml @@ -17,6 +17,14 @@ 16777275 0 + + walka-restart + + + + 16777264 + 268435456 + diff --git a/scripts.xml b/scripts.xml index 1c868fb..319878c 100644 --- a/scripts.xml +++ b/scripts.xml @@ -143,6 +143,16 @@ function scripts.utils.bind_functional_team_follow(line, command, delay, silent) end end end +end + + + diff --git a/triggers.xml b/triggers.xml index 6c5a9c1..2f1cedb 100644 --- a/triggers.xml +++ b/triggers.xml @@ -62,6 +62,26 @@ end 1 + + idle-beep + + 0 + 0 + 0 + + + #ff0000 + #ffff00 + + #000000 + #000000 + + (?<!dylizans) przybywa(.$| z | ze ) + + + 1 + + colors @@ -191,6 +211,7 @@ resetFormat() ^[ >]*(Bardzo ciezko ranisz) ^[ >]*(Masakrujesz) .*(przeciwni.* rzucasz sie do ataku|Stajesz pewnie .* Bezlitosny,).* + .*(uderzasz|doskakujesz).*(raniac|masakrujac).* 1 @@ -200,6 +221,7 @@ resetFormat() 1 1 1 + 1 @@ -592,7 +614,7 @@ resetFormat() #000000 #000000 - .* (w swietnej kondycji|dobrym stanie) + .* (w swietnej kondycji|w dobrym stanie) 1 diff --git a/werbat.txt b/werbat.txt index c45cd0b..0073e26 100644 --- a/werbat.txt +++ b/werbat.txt @@ -172,8 +172,8 @@ scripts.inv.main_weapons_action = {1, 2} -- wtedy zamiast standardowego 'podobadz broni z ...' wykona zdefiniowane akcje. -- Trzeba pamietac o , ktore automatycznie bedzie zastapione odpowiednia -- nazwa pojemnika. -scripts.inv.weapon1_action_on = false -scripts.inv.weapon2_action_on = false +scripts.inv.weapon1_action_on = "powyjmij bron z ; gzdobadz jej" +scripts.inv.weapon2_action_on = "powyjmij bron z ; gzdobadz jej" scripts.inv.weapon3_action_on = false -- To samo co powyzej ale dla opuszczania broni. @@ -287,7 +287,7 @@ scripts.ui.footer_main_items_per_row = 3 -- Wielkosc czcionki na rozy wiatrow (tych symboli i special exitow) scripts.ui.footer_map_font_size = 12 -- Wielkosc czcionki na belce srodkowej i prawej -scripts.ui.footer_font_size = 10 +scripts.ui.footer_font_size = 12 -- Wielkosc czcionki w oknie stanow scripts.ui.states_font_size = 12 @@ -328,6 +328,11 @@ scripts.ui.bind_color = "" -- scripts.magic_weapons_color = "orchid" +-- +-- Kolor uzywany przy /tcolor (pomoc w '/bindy') + -- +scripts["tcolor_color"] = "orange" + ------------------------------------------ -- Konfiguracja gagow @@ -363,7 +368,7 @@ scripts.gag_settings = { -- Tabela kolorow jest tutaj: http://wiki.mudlet.org/images/c/c3/ShowColors.png -- scripts.gag_colors["moje_ciosy"] = "white" -scripts.gag_colors["moje_spece"] = "white" +scripts.gag_colors["moje_spece"] = "orchid" scripts.gag_colors["innych_ciosy"] = "slate_grey" scripts.gag_colors["innych_ciosy_we_mnie"] = "tomato" @@ -436,7 +441,7 @@ amap.ui.active = false -- Czy uzywac skroconego listowania kierunkow -- false to wylaczone, true to wlaczone -amap.shorten_exits = true +amap.shorten_exits = false ------------------------------------------