.
This commit is contained in:
parent
ee96420781
commit
df6891b2e0
4 changed files with 47 additions and 12 deletions
22
werbat.txt
22
werbat.txt
|
@ -50,6 +50,16 @@ ateam.attack_command = nil
|
|||
|
||||
------------------------------------------
|
||||
|
||||
-- Ustawienie jak maja dzialac bindowania przejsc specjalnych
|
||||
-- Znaczenie opcji:
|
||||
--
|
||||
-- 0 - nie bedzie w ogole bindowalo przejsc specjalnych na podstawie widzianych tekstow
|
||||
-- 1 - bedzie bindowalo przejscie tylko na podstawie osoby prowadzacej
|
||||
-- 2 - bedzie bindowalo na podstawie kogokolwiek
|
||||
ateam.special_follow_bind_mode = 2
|
||||
|
||||
------------------------------------------
|
||||
|
||||
-- Startowa opcja odglosu ataku na postac.
|
||||
-- Domyslnie ustawiona jest opcja 1 - beepowane beda ataki tylko ludzi,
|
||||
-- ktorych mamy na liscie wrogow.
|
||||
|
@ -138,10 +148,6 @@ misc.lang["aliases_prefix"] = {}
|
|||
--
|
||||
scripts.inv.weapons.case = {"inkrustowanego temblaka", "drugiego inkrustowanego temblaka", "skorzanej pochwy"}
|
||||
|
||||
-- Ta opcja sluzy do tego, z ktorej pochwy ma brac/wkladac przy naciskaniu
|
||||
-- 'bron' na pasku dolnym UI, czyli dla przykladu z powyzej bedzie to dla pochwy lyrijskiej
|
||||
scripts.inv.weapons.click_id = 1
|
||||
|
||||
-- Jesli chce sie miec pod odpowiednim id tarcze, trzeba tutaj ustawic jej id.
|
||||
-- wtedy po ustawieniu np 2, bedzie mozna zrobic '/db2' i wyjmie i zalozy tarcze.
|
||||
-- UWAGA: Jesli ustawia sie id tarczy, to wtedy w powyzszym w 'weapons.case' musi
|
||||
|
@ -151,8 +157,8 @@ scripts.inv.weapons.click_id = 1
|
|||
scripts.inv.weapons.shield_id = false
|
||||
|
||||
-- Co robic przy akcji dotyczacej tarczy. Jesli 'mode' jest 1 to bedzie robilo
|
||||
-- 'wloz tarcze do <pojemnika_other>', 'wez tarcze z <pojemnika_other>;dobadz jej'.
|
||||
-- Jesli ustawi sie 2 to jest to 'gzzarzuc tarcze' oraz 'gzzdejmij' (plecy musza byc wolne wtedy).
|
||||
-- 'wloz tarcze do <pojemnika_other>', 'wez tarcze z <pojemnika_other>;zaloz ja'.
|
||||
-- Jesli ustawi sie 2 to jest to 'gzzarzuc tarcze' oraz 'gzzdejmij' (plecy musza byc wtedy wolne).
|
||||
scripts.inv.weapons.shield_mode = 1
|
||||
|
||||
-- Konfiguracja zachowania /db oraz /ob. Mozna sobie zdefiniowac ktore tarcze elementy
|
||||
|
@ -179,7 +185,7 @@ scripts.inv.weapon3_action_on = false
|
|||
-- To samo co powyzej ale dla opuszczania broni.
|
||||
-- Jesli nie jest zdefiniowane to jest wykonywane domyslne 'powsun bron ...'
|
||||
scripts.inv.weapon1_action_off = false
|
||||
scripts.inv.weapon2_action_pff = false
|
||||
scripts.inv.weapon2_action_off = false
|
||||
scripts.inv.weapon3_action_off = false
|
||||
|
||||
------------------------------------------
|
||||
|
@ -458,9 +464,11 @@ scripts:print_log("Ok, profil zaladowany")
|
|||
end
|
||||
|
||||
tempTimer(0.3, function () load_my_settings() end)
|
||||
tempTimer(0.4, function () misc_load_dump() end)
|
||||
tempTimer(0.4, function () scripts.people:enemy_people_starter() end)
|
||||
tempTimer(0.55, function () scripts.people:color_people_starter() end)
|
||||
tempTimer(0.7, function () scripts.people:trigger_people_starter() end)
|
||||
tempTimer(1, function () expandAlias("/ui_restart", false) end)
|
||||
tempTimer(0.4, function () misc_load_dump() end)
|
||||
tempTimer(1.5, function () scripts.ui:set_gag_options() end)
|
||||
tempTimer(1.7, function () misc.lang:init() end)
|
||||
|
|
Loading…
Add table
Add a link
Reference in a new issue