diff --git a/aliases.xml b/aliases.xml
index eacb1ab..6c0c0bd 100644
--- a/aliases.xml
+++ b/aliases.xml
@@ -427,6 +427,18 @@ echo("\n")
^zs$
+
+ skawieza
+
+
+
+ ^/skawieza (.*)$
+
tbinds
diff --git a/scripts.xml b/scripts.xml
index c349759..e891f37 100644
--- a/scripts.xml
+++ b/scripts.xml
@@ -127,16 +127,29 @@ end
raiseEvent("playBeep")
end
end
-
+
+function scripts.utils.bind_ship(command, if_locate, silent)
+ scripts.utils.ship_key = command
+ cecho("\n\n" .. scripts.ui.bind_color .. "bind <yellow>[" .. scripts.ui.bind_color .. ": " .. command .. "\n\n")
+ raiseEvent("playBeep")
+end
diff --git a/triggers.xml b/triggers.xml
index b407a41..75717ab 100644
--- a/triggers.xml
+++ b/triggers.xml
@@ -1257,6 +1257,7 @@ scripts.ui.footer_main:setColor(scripts.ui.footer_r, scripts.ui.footer_g, script
Przeciez nie jestes ukryt
Nie jestes w stanie sie tu dobrze schowac.
(Ubiegajac reakcje|Uprzedzajac reakcje|Blyskawicznym susem|Dziko hallakujac|Z furia drapieznika|Wyprzedzajac nieudolny atak|Z dzikim krzykiem)
+ Nie jestes dowodca zadnej druzyny.
1
@@ -1267,6 +1268,7 @@ scripts.ui.footer_main:setColor(scripts.ui.footer_r, scripts.ui.footer_g, script
0
0
1
+ 0
diff --git a/werbat.txt b/werbat.txt
index b35bde1..b3d9ba6 100644
--- a/werbat.txt
+++ b/werbat.txt
@@ -50,6 +50,16 @@ ateam.attack_command = nil
------------------------------------------
+-- Ustawienie jak maja dzialac bindowania przejsc specjalnych
+-- Znaczenie opcji:
+--
+-- 0 - nie bedzie w ogole bindowalo przejsc specjalnych na podstawie widzianych tekstow
+-- 1 - bedzie bindowalo przejscie tylko na podstawie osoby prowadzacej
+-- 2 - bedzie bindowalo na podstawie kogokolwiek
+ateam.special_follow_bind_mode = 2
+
+------------------------------------------
+
-- Startowa opcja odglosu ataku na postac.
-- Domyslnie ustawiona jest opcja 1 - beepowane beda ataki tylko ludzi,
-- ktorych mamy na liscie wrogow.
@@ -138,10 +148,6 @@ misc.lang["aliases_prefix"] = {}
--
scripts.inv.weapons.case = {"inkrustowanego temblaka", "drugiego inkrustowanego temblaka", "skorzanej pochwy"}
--- Ta opcja sluzy do tego, z ktorej pochwy ma brac/wkladac przy naciskaniu
--- 'bron' na pasku dolnym UI, czyli dla przykladu z powyzej bedzie to dla pochwy lyrijskiej
-scripts.inv.weapons.click_id = 1
-
-- Jesli chce sie miec pod odpowiednim id tarcze, trzeba tutaj ustawic jej id.
-- wtedy po ustawieniu np 2, bedzie mozna zrobic '/db2' i wyjmie i zalozy tarcze.
-- UWAGA: Jesli ustawia sie id tarczy, to wtedy w powyzszym w 'weapons.case' musi
@@ -151,8 +157,8 @@ scripts.inv.weapons.click_id = 1
scripts.inv.weapons.shield_id = false
-- Co robic przy akcji dotyczacej tarczy. Jesli 'mode' jest 1 to bedzie robilo
--- 'wloz tarcze do ', 'wez tarcze z ;dobadz jej'.
--- Jesli ustawi sie 2 to jest to 'gzzarzuc tarcze' oraz 'gzzdejmij' (plecy musza byc wolne wtedy).
+-- 'wloz tarcze do ', 'wez tarcze z ;zaloz ja'.
+-- Jesli ustawi sie 2 to jest to 'gzzarzuc tarcze' oraz 'gzzdejmij' (plecy musza byc wtedy wolne).
scripts.inv.weapons.shield_mode = 1
-- Konfiguracja zachowania /db oraz /ob. Mozna sobie zdefiniowac ktore tarcze elementy
@@ -179,7 +185,7 @@ scripts.inv.weapon3_action_on = false
-- To samo co powyzej ale dla opuszczania broni.
-- Jesli nie jest zdefiniowane to jest wykonywane domyslne 'powsun bron ...'
scripts.inv.weapon1_action_off = false
-scripts.inv.weapon2_action_pff = false
+scripts.inv.weapon2_action_off = false
scripts.inv.weapon3_action_off = false
------------------------------------------
@@ -458,9 +464,11 @@ scripts:print_log("Ok, profil zaladowany")
end
tempTimer(0.3, function () load_my_settings() end)
+tempTimer(0.4, function () misc_load_dump() end)
tempTimer(0.4, function () scripts.people:enemy_people_starter() end)
tempTimer(0.55, function () scripts.people:color_people_starter() end)
tempTimer(0.7, function () scripts.people:trigger_people_starter() end)
tempTimer(1, function () expandAlias("/ui_restart", false) end)
+tempTimer(0.4, function () misc_load_dump() end)
tempTimer(1.5, function () scripts.ui:set_gag_options() end)
tempTimer(1.7, function () misc.lang:init() end)