diff --git a/aliases.xml b/aliases.xml index eacb1ab..6c0c0bd 100644 --- a/aliases.xml +++ b/aliases.xml @@ -427,6 +427,18 @@ echo("\n") ^zs$ + + skawieza + + + + ^/skawieza (.*)$ + tbinds diff --git a/scripts.xml b/scripts.xml index c349759..e891f37 100644 --- a/scripts.xml +++ b/scripts.xml @@ -127,16 +127,29 @@ end raiseEvent("playBeep") end end - + +function scripts.utils.bind_ship(command, if_locate, silent) + scripts.utils.ship_key = command + cecho("\n\n" .. scripts.ui.bind_color .. "bind <yellow>[" .. scripts.ui.bind_color .. ": " .. command .. "\n\n") + raiseEvent("playBeep") +end diff --git a/triggers.xml b/triggers.xml index b407a41..75717ab 100644 --- a/triggers.xml +++ b/triggers.xml @@ -1257,6 +1257,7 @@ scripts.ui.footer_main:setColor(scripts.ui.footer_r, scripts.ui.footer_g, script Przeciez nie jestes ukryt Nie jestes w stanie sie tu dobrze schowac. (Ubiegajac reakcje|Uprzedzajac reakcje|Blyskawicznym susem|Dziko hallakujac|Z furia drapieznika|Wyprzedzajac nieudolny atak|Z dzikim krzykiem) + Nie jestes dowodca zadnej druzyny. 1 @@ -1267,6 +1268,7 @@ scripts.ui.footer_main:setColor(scripts.ui.footer_r, scripts.ui.footer_g, script 0 0 1 + 0 diff --git a/werbat.txt b/werbat.txt index b35bde1..b3d9ba6 100644 --- a/werbat.txt +++ b/werbat.txt @@ -50,6 +50,16 @@ ateam.attack_command = nil ------------------------------------------ +-- Ustawienie jak maja dzialac bindowania przejsc specjalnych +-- Znaczenie opcji: +-- +-- 0 - nie bedzie w ogole bindowalo przejsc specjalnych na podstawie widzianych tekstow +-- 1 - bedzie bindowalo przejscie tylko na podstawie osoby prowadzacej +-- 2 - bedzie bindowalo na podstawie kogokolwiek +ateam.special_follow_bind_mode = 2 + +------------------------------------------ + -- Startowa opcja odglosu ataku na postac. -- Domyslnie ustawiona jest opcja 1 - beepowane beda ataki tylko ludzi, -- ktorych mamy na liscie wrogow. @@ -138,10 +148,6 @@ misc.lang["aliases_prefix"] = {} -- scripts.inv.weapons.case = {"inkrustowanego temblaka", "drugiego inkrustowanego temblaka", "skorzanej pochwy"} --- Ta opcja sluzy do tego, z ktorej pochwy ma brac/wkladac przy naciskaniu --- 'bron' na pasku dolnym UI, czyli dla przykladu z powyzej bedzie to dla pochwy lyrijskiej -scripts.inv.weapons.click_id = 1 - -- Jesli chce sie miec pod odpowiednim id tarcze, trzeba tutaj ustawic jej id. -- wtedy po ustawieniu np 2, bedzie mozna zrobic '/db2' i wyjmie i zalozy tarcze. -- UWAGA: Jesli ustawia sie id tarczy, to wtedy w powyzszym w 'weapons.case' musi @@ -151,8 +157,8 @@ scripts.inv.weapons.click_id = 1 scripts.inv.weapons.shield_id = false -- Co robic przy akcji dotyczacej tarczy. Jesli 'mode' jest 1 to bedzie robilo --- 'wloz tarcze do ', 'wez tarcze z ;dobadz jej'. --- Jesli ustawi sie 2 to jest to 'gzzarzuc tarcze' oraz 'gzzdejmij' (plecy musza byc wolne wtedy). +-- 'wloz tarcze do ', 'wez tarcze z ;zaloz ja'. +-- Jesli ustawi sie 2 to jest to 'gzzarzuc tarcze' oraz 'gzzdejmij' (plecy musza byc wtedy wolne). scripts.inv.weapons.shield_mode = 1 -- Konfiguracja zachowania /db oraz /ob. Mozna sobie zdefiniowac ktore tarcze elementy @@ -179,7 +185,7 @@ scripts.inv.weapon3_action_on = false -- To samo co powyzej ale dla opuszczania broni. -- Jesli nie jest zdefiniowane to jest wykonywane domyslne 'powsun bron ...' scripts.inv.weapon1_action_off = false -scripts.inv.weapon2_action_pff = false +scripts.inv.weapon2_action_off = false scripts.inv.weapon3_action_off = false ------------------------------------------ @@ -458,9 +464,11 @@ scripts:print_log("Ok, profil zaladowany") end tempTimer(0.3, function () load_my_settings() end) +tempTimer(0.4, function () misc_load_dump() end) tempTimer(0.4, function () scripts.people:enemy_people_starter() end) tempTimer(0.55, function () scripts.people:color_people_starter() end) tempTimer(0.7, function () scripts.people:trigger_people_starter() end) tempTimer(1, function () expandAlias("/ui_restart", false) end) +tempTimer(0.4, function () misc_load_dump() end) tempTimer(1.5, function () scripts.ui:set_gag_options() end) tempTimer(1.7, function () misc.lang:init() end)