This commit is contained in:
Bartek Stalewski 2017-03-01 10:17:51 +01:00
parent ee96420781
commit df6891b2e0
4 changed files with 47 additions and 12 deletions

View File

@ -427,6 +427,18 @@ echo(&quot;\n&quot;)</script>
<packageName></packageName>
<regex>^zs$</regex>
</Alias>
<Alias isActive="yes" isFolder="no">
<name>skawieza</name>
<script>sendAll(&quot;opcje autokorekta wylacz&quot;,
&quot;dotknij ksztaltu we wrotach&quot;,
&quot;justaw estalijski&quot;,
&quot;jpowiedz &quot; .. matches[2],
&quot;otworz wrota&quot;,
&quot;opcje autokorekta wlacz&quot;, false)</script>
<command></command>
<packageName></packageName>
<regex>^/skawieza (.*)$</regex>
</Alias>
</AliasGroup>
<AliasGroup isActive="yes" isFolder="yes">
<name>tbinds</name>

View File

@ -127,16 +127,29 @@ end</script>
raiseEvent(&quot;playBeep&quot;)
end
end
</script>
function scripts.utils.bind_ship(command, if_locate, silent)
scripts.utils.ship_key = command
cecho(&quot;\n\n&quot; .. scripts.ui.bind_color .. &quot;bind &lt;yellow&gt;[&quot; .. scripts.ui.bind_color .. &quot;: &quot; .. command .. &quot;\n\n&quot;)
raiseEvent(&quot;playBeep&quot;)
end</script>
<eventHandlerList/>
</Script>
<Script isActive="yes" isFolder="no">
<name>ftpd-sneaky-click</name>
<packageName></packageName>
<script>function scripts.ui:info_sneaky_click()
amap.walk_mode = amap.walk_mode%3 + 1
scripts:print_log(&quot;Zmieniam tryb chodzenia.&quot;)
scripts.ui.footer_info_sneaky:echo(&quot;&lt;font color='&quot;..scripts.ui[&quot;footer_info_normal&quot;]..&quot;'&gt;Przemykam:&lt;/font&gt; &quot; .. scripts.ui[&quot;footer_info_walk_mode_to_text&quot;][amap.walk_mode] .. &quot;&lt;/font&gt;&quot;)
<script>function scripts_ui_info_sneaky_click(id)
if id then
if id &lt; 0 or id &gt; 2 then
error(&quot;Wrong input&quot;)
end
scripts:print_log(&quot;Zmieniam tryb chodzenia.&quot;)
amap.walk_mode = id
else
amap.walk_mode = amap.walk_mode%3 + 1
scripts:print_log(&quot;Zmieniam tryb chodzenia.&quot;)
scripts.ui.footer_info_sneaky:echo(&quot;&lt;font color='&quot;..scripts.ui[&quot;footer_info_normal&quot;]..&quot;'&gt;Przemykam:&lt;/font&gt; &quot; .. scripts.ui[&quot;footer_info_walk_mode_to_text&quot;][amap.walk_mode] .. &quot;&lt;/font&gt;&quot;)
end
end</script>
<eventHandlerList/>
</Script>

View File

@ -1257,6 +1257,7 @@ scripts.ui.footer_main:setColor(scripts.ui.footer_r, scripts.ui.footer_g, script
<string>Przeciez nie jestes ukryt</string>
<string>Nie jestes w stanie sie tu dobrze schowac.</string>
<string>(Ubiegajac reakcje|Uprzedzajac reakcje|Blyskawicznym susem|Dziko hallakujac|Z furia drapieznika|Wyprzedzajac nieudolny atak|Z dzikim krzykiem)</string>
<string>Nie jestes dowodca zadnej druzyny.</string>
</regexCodeList>
<regexCodePropertyList>
<integer>1</integer>
@ -1267,6 +1268,7 @@ scripts.ui.footer_main:setColor(scripts.ui.footer_r, scripts.ui.footer_g, script
<integer>0</integer>
<integer>0</integer>
<integer>1</integer>
<integer>0</integer>
</regexCodePropertyList>
</Trigger>
</TriggerGroup>

View File

@ -50,6 +50,16 @@ ateam.attack_command = nil
------------------------------------------
-- Ustawienie jak maja dzialac bindowania przejsc specjalnych
-- Znaczenie opcji:
--
-- 0 - nie bedzie w ogole bindowalo przejsc specjalnych na podstawie widzianych tekstow
-- 1 - bedzie bindowalo przejscie tylko na podstawie osoby prowadzacej
-- 2 - bedzie bindowalo na podstawie kogokolwiek
ateam.special_follow_bind_mode = 2
------------------------------------------
-- Startowa opcja odglosu ataku na postac.
-- Domyslnie ustawiona jest opcja 1 - beepowane beda ataki tylko ludzi,
-- ktorych mamy na liscie wrogow.
@ -138,10 +148,6 @@ misc.lang["aliases_prefix"] = {}
--
scripts.inv.weapons.case = {"inkrustowanego temblaka", "drugiego inkrustowanego temblaka", "skorzanej pochwy"}
-- Ta opcja sluzy do tego, z ktorej pochwy ma brac/wkladac przy naciskaniu
-- 'bron' na pasku dolnym UI, czyli dla przykladu z powyzej bedzie to dla pochwy lyrijskiej
scripts.inv.weapons.click_id = 1
-- Jesli chce sie miec pod odpowiednim id tarcze, trzeba tutaj ustawic jej id.
-- wtedy po ustawieniu np 2, bedzie mozna zrobic '/db2' i wyjmie i zalozy tarcze.
-- UWAGA: Jesli ustawia sie id tarczy, to wtedy w powyzszym w 'weapons.case' musi
@ -151,8 +157,8 @@ scripts.inv.weapons.click_id = 1
scripts.inv.weapons.shield_id = false
-- Co robic przy akcji dotyczacej tarczy. Jesli 'mode' jest 1 to bedzie robilo
-- 'wloz tarcze do <pojemnika_other>', 'wez tarcze z <pojemnika_other>;dobadz jej'.
-- Jesli ustawi sie 2 to jest to 'gzzarzuc tarcze' oraz 'gzzdejmij' (plecy musza byc wolne wtedy).
-- 'wloz tarcze do <pojemnika_other>', 'wez tarcze z <pojemnika_other>;zaloz ja'.
-- Jesli ustawi sie 2 to jest to 'gzzarzuc tarcze' oraz 'gzzdejmij' (plecy musza byc wtedy wolne).
scripts.inv.weapons.shield_mode = 1
-- Konfiguracja zachowania /db oraz /ob. Mozna sobie zdefiniowac ktore tarcze elementy
@ -179,7 +185,7 @@ scripts.inv.weapon3_action_on = false
-- To samo co powyzej ale dla opuszczania broni.
-- Jesli nie jest zdefiniowane to jest wykonywane domyslne 'powsun bron ...'
scripts.inv.weapon1_action_off = false
scripts.inv.weapon2_action_pff = false
scripts.inv.weapon2_action_off = false
scripts.inv.weapon3_action_off = false
------------------------------------------
@ -458,9 +464,11 @@ scripts:print_log("Ok, profil zaladowany")
end
tempTimer(0.3, function () load_my_settings() end)
tempTimer(0.4, function () misc_load_dump() end)
tempTimer(0.4, function () scripts.people:enemy_people_starter() end)
tempTimer(0.55, function () scripts.people:color_people_starter() end)
tempTimer(0.7, function () scripts.people:trigger_people_starter() end)
tempTimer(1, function () expandAlias("/ui_restart", false) end)
tempTimer(0.4, function () misc_load_dump() end)
tempTimer(1.5, function () scripts.ui:set_gag_options() end)
tempTimer(1.7, function () misc.lang:init() end)