Changes after 2.15 update.
This commit is contained in:
parent
947993ecb0
commit
b083cd80f7
4 changed files with 302 additions and 40 deletions
62
werbat.txt
62
werbat.txt
|
@ -4,11 +4,17 @@ function load_my_settings()
|
|||
------------ OD TEGO MIEJSCA W DOL MOZNA ZMIENIAC ZAWARTOSC --------------
|
||||
---------------------------------------------------------------------------------
|
||||
|
||||
scripts.character_name = "Werbat"
|
||||
|
||||
-- Wszystkie linie zaczynajace sie od '--' to komentarze i nie maja zadnego
|
||||
-- znaczenia w kontekscie ustawien.
|
||||
|
||||
------------------------------------------
|
||||
|
||||
-- Tutaj ustaw Twoje imie (miedzy innymi do globalnego licznika postepow i zabitych)
|
||||
-- Musi to byc w postaci: scripts.character_name = "Adremen"
|
||||
scripts.character_name = "Werbat"
|
||||
|
||||
------------------------------------------
|
||||
|
||||
-- Domyslna opcja czy maja byc numerowani neutralni osobnicy na lokacji
|
||||
--
|
||||
-- Dozwolone wartosci
|
||||
|
@ -20,18 +26,30 @@ ateam.all_numbering = true
|
|||
|
||||
------------------------------------------
|
||||
|
||||
-- Domyslna opcja czy rozkazywac w trakcie ataku
|
||||
-- Domyslna opcja do /z oraz /zz
|
||||
--
|
||||
-- Dozwolone wartosci:
|
||||
-- false - nie beda uzywane rozkazy w bindach ataku
|
||||
-- true - beda uzywane rozkazy w bindach ataku
|
||||
-- 1 - tylko atak ('zabij')
|
||||
-- 2 - tylko atak + wskazanie ('zabij' + 'wskaz ... jako cel ataku')
|
||||
-- 3 - komplet ('zabij', 'wskaz', 'rozkaz wszystkim zaatakowac ...')
|
||||
--
|
||||
-- Komenda do zmiany w trakcie gry: '/rozkazuj'
|
||||
ateam.command_to_attack = false
|
||||
ateam.attack_mode = 1
|
||||
|
||||
------------------------------------------
|
||||
|
||||
-- Ustawianie ataku do bindow zamiast zwyklego 'zabij'
|
||||
-- Przykladowo:
|
||||
--
|
||||
-- ateam.attack_command = "chzabij"
|
||||
--
|
||||
-- bedzie wykonywalo "chzabij" zamiast "zabij" w bindach skryptowych.
|
||||
--
|
||||
-- Jesli pozostawione nieruszone to bedzie zwykle "zabij"
|
||||
ateam.attack_command = nil
|
||||
|
||||
------------------------------------------
|
||||
|
||||
-- Domyslna opcja zbierania
|
||||
--
|
||||
-- Dozwolone wartosci:
|
||||
|
@ -112,7 +130,6 @@ scripts.inv.weapons.case = {"inkrustowanego temblaka", "drugiego inkrustowanego
|
|||
|
||||
-- Ta opcja sluzy do tego, z ktorej pochwy ma brac/wkladac przy naciskaniu
|
||||
-- 'bron' na pasku dolnym UI, czyli dla przykladu z powyzej bedzie to dla pochwy lyrijskiej
|
||||
|
||||
scripts.inv.weapons.click_id = 1
|
||||
|
||||
-- Jesli chce sie miec pod odpowiednim id tarcze, trzeba tutaj ustawic jej id.
|
||||
|
@ -128,6 +145,33 @@ scripts.inv.weapons.shield_id = false
|
|||
-- Jesli ustawi sie 2 to jest to 'gzzarzuc tarcze' oraz 'gzzdejmij' (plecy musza byc wolne wtedy).
|
||||
scripts.inv.weapons.shield_mode = 1
|
||||
|
||||
-- Konfiguracja zachowania /db oraz /ob. Mozna sobie zdefiniowac ktore tarcze elementy
|
||||
-- (1, 2, 3, ktores dwa albo wszystkie) maja byc dobywane/zakladane i opuszczane/chowane
|
||||
-- przy /db i /ob.
|
||||
-- jesli pozostawi sie tak jak jest (czyli {}) to bedzie 'dobadz wszystkich broni' i
|
||||
-- analogicznie dla opuszczania. Jesli ustawi sie:
|
||||
-- scripts.inv.main_weapons_action = {1, 2}
|
||||
-- to przy /db i /ob beda wykonywane akcje na pojemniku 1 i 2.
|
||||
-- Jest wsparcie dla tarczy (jesli jest ustawiona jako slot powyzej)
|
||||
scripts.inv.main_weapons_action = {1, 2}
|
||||
|
||||
-- Konfiguracja jaka ma byc komenda dobywania.
|
||||
-- Domyslnie jest to 'podobadz broni z ...' i i taka komenda
|
||||
-- pozostanie gdy pozostawi sie te opcje nieustawiona. Mozna na przyklad dla straznika zrobic:
|
||||
-- scripts.inv.weapon1_action = "powyjmij bron z <pojemnika>;gzdobadz broni"
|
||||
-- wtedy zamiast standardowego 'podobadz broni z ...' wykona zdefiniowane akcje.
|
||||
-- Trzeba pamietac o <pojemnika>, ktore automatycznie bedzie zastapione odpowiednia
|
||||
-- nazwa pojemnika.
|
||||
scripts.inv.weapon1_action_on = false
|
||||
scripts.inv.weapon2_action_on = false
|
||||
scripts.inv.weapon3_action_on = false
|
||||
|
||||
-- To samo co powyzej ale dla opuszczania broni.
|
||||
-- Jesli nie jest zdefiniowane to jest wykonywane domyslne 'powsun bron ...'
|
||||
scripts.inv.weapon1_action_off = false
|
||||
scripts.inv.weapon2_action_pff = false
|
||||
scripts.inv.weapon3_action_off = false
|
||||
|
||||
------------------------------------------
|
||||
|
||||
-- Domyslna opcja do BAZY POSTACI czy ma pokazywac imiona/gildie przy nieznajomych
|
||||
|
@ -180,9 +224,7 @@ scripts.people.colored_guilds = {
|
|||
-- }
|
||||
--
|
||||
-- Sprawdz '/kolory' aby zobaczyc dostepne kolory w Mudlecie.
|
||||
scripts.people.colored_people = {
|
||||
["Werbat"] = "yellow",
|
||||
}
|
||||
scripts.people.colored_people = {}
|
||||
|
||||
|
||||
------------------------------------------
|
||||
|
|
Loading…
Add table
Add a link
Reference in a new issue