Changes after 2.15 update.

This commit is contained in:
Bartek Stalewski 2017-01-31 00:58:36 +01:00
parent 947993ecb0
commit b083cd80f7
4 changed files with 302 additions and 40 deletions

View file

@ -4,11 +4,17 @@ function load_my_settings()
------------ OD TEGO MIEJSCA W DOL MOZNA ZMIENIAC ZAWARTOSC --------------
---------------------------------------------------------------------------------
scripts.character_name = "Werbat"
-- Wszystkie linie zaczynajace sie od '--' to komentarze i nie maja zadnego
-- znaczenia w kontekscie ustawien.
------------------------------------------
-- Tutaj ustaw Twoje imie (miedzy innymi do globalnego licznika postepow i zabitych)
-- Musi to byc w postaci: scripts.character_name = "Adremen"
scripts.character_name = "Werbat"
------------------------------------------
-- Domyslna opcja czy maja byc numerowani neutralni osobnicy na lokacji
--
-- Dozwolone wartosci
@ -20,18 +26,30 @@ ateam.all_numbering = true
------------------------------------------
-- Domyslna opcja czy rozkazywac w trakcie ataku
-- Domyslna opcja do /z oraz /zz
--
-- Dozwolone wartosci:
-- false - nie beda uzywane rozkazy w bindach ataku
-- true - beda uzywane rozkazy w bindach ataku
-- 1 - tylko atak ('zabij')
-- 2 - tylko atak + wskazanie ('zabij' + 'wskaz ... jako cel ataku')
-- 3 - komplet ('zabij', 'wskaz', 'rozkaz wszystkim zaatakowac ...')
--
-- Komenda do zmiany w trakcie gry: '/rozkazuj'
ateam.command_to_attack = false
ateam.attack_mode = 1
------------------------------------------
-- Ustawianie ataku do bindow zamiast zwyklego 'zabij'
-- Przykladowo:
--
-- ateam.attack_command = "chzabij"
--
-- bedzie wykonywalo "chzabij" zamiast "zabij" w bindach skryptowych.
--
-- Jesli pozostawione nieruszone to bedzie zwykle "zabij"
ateam.attack_command = nil
------------------------------------------
-- Domyslna opcja zbierania
--
-- Dozwolone wartosci:
@ -112,7 +130,6 @@ scripts.inv.weapons.case = {"inkrustowanego temblaka", "drugiego inkrustowanego
-- Ta opcja sluzy do tego, z ktorej pochwy ma brac/wkladac przy naciskaniu
-- 'bron' na pasku dolnym UI, czyli dla przykladu z powyzej bedzie to dla pochwy lyrijskiej
scripts.inv.weapons.click_id = 1
-- Jesli chce sie miec pod odpowiednim id tarcze, trzeba tutaj ustawic jej id.
@ -128,6 +145,33 @@ scripts.inv.weapons.shield_id = false
-- Jesli ustawi sie 2 to jest to 'gzzarzuc tarcze' oraz 'gzzdejmij' (plecy musza byc wolne wtedy).
scripts.inv.weapons.shield_mode = 1
-- Konfiguracja zachowania /db oraz /ob. Mozna sobie zdefiniowac ktore tarcze elementy
-- (1, 2, 3, ktores dwa albo wszystkie) maja byc dobywane/zakladane i opuszczane/chowane
-- przy /db i /ob.
-- jesli pozostawi sie tak jak jest (czyli {}) to bedzie 'dobadz wszystkich broni' i
-- analogicznie dla opuszczania. Jesli ustawi sie:
-- scripts.inv.main_weapons_action = {1, 2}
-- to przy /db i /ob beda wykonywane akcje na pojemniku 1 i 2.
-- Jest wsparcie dla tarczy (jesli jest ustawiona jako slot powyzej)
scripts.inv.main_weapons_action = {1, 2}
-- Konfiguracja jaka ma byc komenda dobywania.
-- Domyslnie jest to 'podobadz broni z ...' i i taka komenda
-- pozostanie gdy pozostawi sie te opcje nieustawiona. Mozna na przyklad dla straznika zrobic:
-- scripts.inv.weapon1_action = "powyjmij bron z <pojemnika>;gzdobadz broni"
-- wtedy zamiast standardowego 'podobadz broni z ...' wykona zdefiniowane akcje.
-- Trzeba pamietac o <pojemnika>, ktore automatycznie bedzie zastapione odpowiednia
-- nazwa pojemnika.
scripts.inv.weapon1_action_on = false
scripts.inv.weapon2_action_on = false
scripts.inv.weapon3_action_on = false
-- To samo co powyzej ale dla opuszczania broni.
-- Jesli nie jest zdefiniowane to jest wykonywane domyslne 'powsun bron ...'
scripts.inv.weapon1_action_off = false
scripts.inv.weapon2_action_pff = false
scripts.inv.weapon3_action_off = false
------------------------------------------
-- Domyslna opcja do BAZY POSTACI czy ma pokazywac imiona/gildie przy nieznajomych
@ -180,9 +224,7 @@ scripts.people.colored_guilds = {
-- }
--
-- Sprawdz '/kolory' aby zobaczyc dostepne kolory w Mudlecie.
scripts.people.colored_people = {
["Werbat"] = "yellow",
}
scripts.people.colored_people = {}
------------------------------------------