diff --git a/aliases.xml b/aliases.xml
index 9d037d4..9baeeb2 100644
--- a/aliases.xml
+++ b/aliases.xml
@@ -57,25 +57,25 @@
zs
-
+
^/zs (.*)$
ds
-
+
^/ds (.*)$
os
-
+
^/os$
@@ -85,7 +85,7 @@ send("zamknij " .. scripts.inv:get_bag_string_biernik("money"
@@ -96,7 +96,7 @@ end
@@ -104,39 +104,39 @@ end
op
-
+
^/op$
np
-
+
^/np$
ow
-
+
^/ow$
wem-ftpd
-
+
^wem$
wlm-ftpd
-
+
^wlm$
@@ -150,16 +150,14 @@ send("zamknij " .. scripts.inv:get_bag_string_biernik("money"
bz
-
+
^/bz$
bd
-
+
^/bd$
@@ -200,12 +198,113 @@ end
- mister
-
+ normal
+
+
+
+ ^/normal$
+
+
+ magik-mister
+
^/mister$
+
+ magik-cpm
+
+
+
+ ^/cpm$
+
+
+ magik-bulawa
+
+
+
+ ^/bulawa$
+
+
+ magik-tasak
+
+
+
+ ^/tasak$
+
+
+ magik-sihill
+
+
+
+ ^/sihill$
+
+
+ magik-jatagan
+
+
+
+ ^/jatagan$
+
+
+ magik-adas
+
+
+
+ ^/adas$
+
+
+ magik-granit
+
+
+
+ ^/granit$
+
+
+ magik-espadon
+
+
+
+ ^/espadon$
+
+
+ magik-korbacz-inkwizycja
+
+
+
+ ^/korba1$
+
+
+ magik-korbacz-ryby
+
+
+
+ ^/korba2$
+
oper
diff --git a/scripts.xml b/scripts.xml
index 9bbf5a6..eaf2a06 100644
--- a/scripts.xml
+++ b/scripts.xml
@@ -23,8 +23,13 @@
tempTimer(1, function () disableAlias("wez_monety_z") end)
tempTimer(1, function () disableAlias("wloz_monety_do") end)
tempTimer(1, function () disableTrigger("przelamanie") end)
+tempTimer(1, function () disableTrigger("blokowanie_proba_kogos") end)
tempTimer(1, function () disableTrigger("blokuje_cie") end)
-tempTimer(1, function () disableTrigger("walczysz_bez_broni") end)
+tempTimer(1, function () disableTrigger("walczysz_bez_broni") end)
+tempTimer(1, function () disableTrigger("wytracenie_tobie") end)
+tempTimer(1, function () disableTrigger("ogluch") end)
+tempTimer(1, function () disableTrigger("powrot-z-oglucha") end)
+
- misc-ok-slucham-zaprasza
+ misc-ok-slucham
0
0
@@ -116,13 +116,33 @@ resetFormat()
#000000
#000000
- ^Ok\.$
^Slucham\?$
- .* zaprasza cie do swojej druzyny\.
1
- 1
+
+
+
+ misc-mowi-do-ciebie
+
+ 0
+ 0
+ 0
+
+
+ #ff0000
+ #ffff00
+
+ #000000
+ #000000
+
+ ([a-z]+ do ciebie .*:)
+
+
1
@@ -1167,6 +1187,102 @@ resetFormat()
1
+
+ ftpd-wytracenie
+
+ 0
+ 0
+ 0
+
+
+ #ff0000
+ #ffff00
+
+ #000000
+ #000000
+
+ (^[ >]*.*ruchem.*wytraca ci .*\.)
+ (^[ >]*Uderzenie jest tak silne, ze bezwiednie puszczasz (.*)\.$)
+
+
+ 1
+ 1
+
+
+
+ ftpd-stun-on
+
+ 0
+ 0
+ 0
+
+
+ #ff0000
+ #ffff00
+
+ #000000
+ #000000
+
+ .*Powoli osuwasz sie na ziemie.*
+ .*Potem robi sie ciemno.*
+ .*Sila uderzania zamroczyla cie.*
+ .*tak silnym, ze swiat przed twoimi oczami niknie.*
+ .*Przymroczony tym uderzeniem czujesz jak nogi.*
+ .*wali cie na odlew .* chwiejesz.*
+
+
+ 1
+ 1
+ 1
+ 1
+ 1
+ 1
+
+
+
+ ftpd-stun-off
+
+ 0
+ 0
+ 0
+
+
+ #ff0000
+ #ffff00
+
+ #000000
+ #000000
+
+ .*Powoli dochodzisz do siebie.*
+ .*Czujesz jak slabosc po zadanym ciosie w glowe mija.*
+ .*Udaje ci sie uwolnic z sieci.*
+ .*Powoli odzyskujesz swobode ruchow.*
+
+
+ 1
+ 1
+ 1
+ 1
+
+
diff --git a/werbat.txt b/werbat.txt
index 7475e6e..aef8db4 100644
--- a/werbat.txt
+++ b/werbat.txt
@@ -4,11 +4,17 @@ function load_my_settings()
------------ OD TEGO MIEJSCA W DOL MOZNA ZMIENIAC ZAWARTOSC --------------
---------------------------------------------------------------------------------
-scripts.character_name = "Werbat"
-
-- Wszystkie linie zaczynajace sie od '--' to komentarze i nie maja zadnego
-- znaczenia w kontekscie ustawien.
+------------------------------------------
+
+-- Tutaj ustaw Twoje imie (miedzy innymi do globalnego licznika postepow i zabitych)
+-- Musi to byc w postaci: scripts.character_name = "Adremen"
+scripts.character_name = "Werbat"
+
+------------------------------------------
+
-- Domyslna opcja czy maja byc numerowani neutralni osobnicy na lokacji
--
-- Dozwolone wartosci
@@ -20,18 +26,30 @@ ateam.all_numbering = true
------------------------------------------
--- Domyslna opcja czy rozkazywac w trakcie ataku
+-- Domyslna opcja do /z oraz /zz
--
-- Dozwolone wartosci:
--- false - nie beda uzywane rozkazy w bindach ataku
--- true - beda uzywane rozkazy w bindach ataku
+-- 1 - tylko atak ('zabij')
+-- 2 - tylko atak + wskazanie ('zabij' + 'wskaz ... jako cel ataku')
+-- 3 - komplet ('zabij', 'wskaz', 'rozkaz wszystkim zaatakowac ...')
--
-- Komenda do zmiany w trakcie gry: '/rozkazuj'
-ateam.command_to_attack = false
ateam.attack_mode = 1
------------------------------------------
+-- Ustawianie ataku do bindow zamiast zwyklego 'zabij'
+-- Przykladowo:
+--
+-- ateam.attack_command = "chzabij"
+--
+-- bedzie wykonywalo "chzabij" zamiast "zabij" w bindach skryptowych.
+--
+-- Jesli pozostawione nieruszone to bedzie zwykle "zabij"
+ateam.attack_command = nil
+
+------------------------------------------
+
-- Domyslna opcja zbierania
--
-- Dozwolone wartosci:
@@ -112,7 +130,6 @@ scripts.inv.weapons.case = {"inkrustowanego temblaka", "drugiego inkrustowanego
-- Ta opcja sluzy do tego, z ktorej pochwy ma brac/wkladac przy naciskaniu
-- 'bron' na pasku dolnym UI, czyli dla przykladu z powyzej bedzie to dla pochwy lyrijskiej
-
scripts.inv.weapons.click_id = 1
-- Jesli chce sie miec pod odpowiednim id tarcze, trzeba tutaj ustawic jej id.
@@ -128,6 +145,33 @@ scripts.inv.weapons.shield_id = false
-- Jesli ustawi sie 2 to jest to 'gzzarzuc tarcze' oraz 'gzzdejmij' (plecy musza byc wolne wtedy).
scripts.inv.weapons.shield_mode = 1
+-- Konfiguracja zachowania /db oraz /ob. Mozna sobie zdefiniowac ktore tarcze elementy
+-- (1, 2, 3, ktores dwa albo wszystkie) maja byc dobywane/zakladane i opuszczane/chowane
+-- przy /db i /ob.
+-- jesli pozostawi sie tak jak jest (czyli {}) to bedzie 'dobadz wszystkich broni' i
+-- analogicznie dla opuszczania. Jesli ustawi sie:
+-- scripts.inv.main_weapons_action = {1, 2}
+-- to przy /db i /ob beda wykonywane akcje na pojemniku 1 i 2.
+-- Jest wsparcie dla tarczy (jesli jest ustawiona jako slot powyzej)
+scripts.inv.main_weapons_action = {1, 2}
+
+-- Konfiguracja jaka ma byc komenda dobywania.
+-- Domyslnie jest to 'podobadz broni z ...' i i taka komenda
+-- pozostanie gdy pozostawi sie te opcje nieustawiona. Mozna na przyklad dla straznika zrobic:
+-- scripts.inv.weapon1_action = "powyjmij bron z ;gzdobadz broni"
+-- wtedy zamiast standardowego 'podobadz broni z ...' wykona zdefiniowane akcje.
+-- Trzeba pamietac o , ktore automatycznie bedzie zastapione odpowiednia
+-- nazwa pojemnika.
+scripts.inv.weapon1_action_on = false
+scripts.inv.weapon2_action_on = false
+scripts.inv.weapon3_action_on = false
+
+-- To samo co powyzej ale dla opuszczania broni.
+-- Jesli nie jest zdefiniowane to jest wykonywane domyslne 'powsun bron ...'
+scripts.inv.weapon1_action_off = false
+scripts.inv.weapon2_action_pff = false
+scripts.inv.weapon3_action_off = false
+
------------------------------------------
-- Domyslna opcja do BAZY POSTACI czy ma pokazywac imiona/gildie przy nieznajomych
@@ -180,9 +224,7 @@ scripts.people.colored_guilds = {
-- }
--
-- Sprawdz '/kolory' aby zobaczyc dostepne kolory w Mudlecie.
-scripts.people.colored_people = {
-["Werbat"] = "yellow",
-}
+scripts.people.colored_people = {}
------------------------------------------