diff --git a/aliases.xml b/aliases.xml index 9d037d4..9baeeb2 100644 --- a/aliases.xml +++ b/aliases.xml @@ -57,25 +57,25 @@ zs - + ^/zs (.*)$ ds - + ^/ds (.*)$ os - + ^/os$ @@ -85,7 +85,7 @@ send("zamknij " .. scripts.inv:get_bag_string_biernik("money" @@ -96,7 +96,7 @@ end @@ -104,39 +104,39 @@ end op - + ^/op$ np - + ^/np$ ow - + ^/ow$ wem-ftpd - + ^wem$ wlm-ftpd - + ^wlm$ @@ -150,16 +150,14 @@ send("zamknij " .. scripts.inv:get_bag_string_biernik("money" bz - + ^/bz$ bd - + ^/bd$ @@ -200,12 +198,113 @@ end - mister - + normal + + + + ^/normal$ + + + magik-mister + ^/mister$ + + magik-cpm + + + + ^/cpm$ + + + magik-bulawa + + + + ^/bulawa$ + + + magik-tasak + + + + ^/tasak$ + + + magik-sihill + + + + ^/sihill$ + + + magik-jatagan + + + + ^/jatagan$ + + + magik-adas + + + + ^/adas$ + + + magik-granit + + + + ^/granit$ + + + magik-espadon + + + + ^/espadon$ + + + magik-korbacz-inkwizycja + + + + ^/korba1$ + + + magik-korbacz-ryby + + + + ^/korba2$ + oper diff --git a/scripts.xml b/scripts.xml index 9bbf5a6..eaf2a06 100644 --- a/scripts.xml +++ b/scripts.xml @@ -23,8 +23,13 @@ tempTimer(1, function () disableAlias("wez_monety_z") end) tempTimer(1, function () disableAlias("wloz_monety_do") end) tempTimer(1, function () disableTrigger("przelamanie") end) +tempTimer(1, function () disableTrigger("blokowanie_proba_kogos") end) tempTimer(1, function () disableTrigger("blokuje_cie") end) -tempTimer(1, function () disableTrigger("walczysz_bez_broni") end) +tempTimer(1, function () disableTrigger("walczysz_bez_broni") end) +tempTimer(1, function () disableTrigger("wytracenie_tobie") end) +tempTimer(1, function () disableTrigger("ogluch") end) +tempTimer(1, function () disableTrigger("powrot-z-oglucha") end) + - misc-ok-slucham-zaprasza + misc-ok-slucham 0 0 @@ -116,13 +116,33 @@ resetFormat() #000000 #000000 - ^Ok\.$ ^Slucham\?$ - .* zaprasza cie do swojej druzyny\. 1 - 1 + + + + misc-mowi-do-ciebie + + 0 + 0 + 0 + + + #ff0000 + #ffff00 + + #000000 + #000000 + + ([a-z]+ do ciebie .*:) + + 1 @@ -1167,6 +1187,102 @@ resetFormat() 1 + + ftpd-wytracenie + + 0 + 0 + 0 + + + #ff0000 + #ffff00 + + #000000 + #000000 + + (^[ >]*.*ruchem.*wytraca ci .*\.) + (^[ >]*Uderzenie jest tak silne, ze bezwiednie puszczasz (.*)\.$) + + + 1 + 1 + + + + ftpd-stun-on + + 0 + 0 + 0 + + + #ff0000 + #ffff00 + + #000000 + #000000 + + .*Powoli osuwasz sie na ziemie.* + .*Potem robi sie ciemno.* + .*Sila uderzania zamroczyla cie.* + .*tak silnym, ze swiat przed twoimi oczami niknie.* + .*Przymroczony tym uderzeniem czujesz jak nogi.* + .*wali cie na odlew .* chwiejesz.* + + + 1 + 1 + 1 + 1 + 1 + 1 + + + + ftpd-stun-off + + 0 + 0 + 0 + + + #ff0000 + #ffff00 + + #000000 + #000000 + + .*Powoli dochodzisz do siebie.* + .*Czujesz jak slabosc po zadanym ciosie w glowe mija.* + .*Udaje ci sie uwolnic z sieci.* + .*Powoli odzyskujesz swobode ruchow.* + + + 1 + 1 + 1 + 1 + + diff --git a/werbat.txt b/werbat.txt index 7475e6e..aef8db4 100644 --- a/werbat.txt +++ b/werbat.txt @@ -4,11 +4,17 @@ function load_my_settings() ------------ OD TEGO MIEJSCA W DOL MOZNA ZMIENIAC ZAWARTOSC -------------- --------------------------------------------------------------------------------- -scripts.character_name = "Werbat" - -- Wszystkie linie zaczynajace sie od '--' to komentarze i nie maja zadnego -- znaczenia w kontekscie ustawien. +------------------------------------------ + +-- Tutaj ustaw Twoje imie (miedzy innymi do globalnego licznika postepow i zabitych) +-- Musi to byc w postaci: scripts.character_name = "Adremen" +scripts.character_name = "Werbat" + +------------------------------------------ + -- Domyslna opcja czy maja byc numerowani neutralni osobnicy na lokacji -- -- Dozwolone wartosci @@ -20,18 +26,30 @@ ateam.all_numbering = true ------------------------------------------ --- Domyslna opcja czy rozkazywac w trakcie ataku +-- Domyslna opcja do /z oraz /zz -- -- Dozwolone wartosci: --- false - nie beda uzywane rozkazy w bindach ataku --- true - beda uzywane rozkazy w bindach ataku +-- 1 - tylko atak ('zabij') +-- 2 - tylko atak + wskazanie ('zabij' + 'wskaz ... jako cel ataku') +-- 3 - komplet ('zabij', 'wskaz', 'rozkaz wszystkim zaatakowac ...') -- -- Komenda do zmiany w trakcie gry: '/rozkazuj' -ateam.command_to_attack = false ateam.attack_mode = 1 ------------------------------------------ +-- Ustawianie ataku do bindow zamiast zwyklego 'zabij' +-- Przykladowo: +-- +-- ateam.attack_command = "chzabij" +-- +-- bedzie wykonywalo "chzabij" zamiast "zabij" w bindach skryptowych. +-- +-- Jesli pozostawione nieruszone to bedzie zwykle "zabij" +ateam.attack_command = nil + +------------------------------------------ + -- Domyslna opcja zbierania -- -- Dozwolone wartosci: @@ -112,7 +130,6 @@ scripts.inv.weapons.case = {"inkrustowanego temblaka", "drugiego inkrustowanego -- Ta opcja sluzy do tego, z ktorej pochwy ma brac/wkladac przy naciskaniu -- 'bron' na pasku dolnym UI, czyli dla przykladu z powyzej bedzie to dla pochwy lyrijskiej - scripts.inv.weapons.click_id = 1 -- Jesli chce sie miec pod odpowiednim id tarcze, trzeba tutaj ustawic jej id. @@ -128,6 +145,33 @@ scripts.inv.weapons.shield_id = false -- Jesli ustawi sie 2 to jest to 'gzzarzuc tarcze' oraz 'gzzdejmij' (plecy musza byc wolne wtedy). scripts.inv.weapons.shield_mode = 1 +-- Konfiguracja zachowania /db oraz /ob. Mozna sobie zdefiniowac ktore tarcze elementy +-- (1, 2, 3, ktores dwa albo wszystkie) maja byc dobywane/zakladane i opuszczane/chowane +-- przy /db i /ob. +-- jesli pozostawi sie tak jak jest (czyli {}) to bedzie 'dobadz wszystkich broni' i +-- analogicznie dla opuszczania. Jesli ustawi sie: +-- scripts.inv.main_weapons_action = {1, 2} +-- to przy /db i /ob beda wykonywane akcje na pojemniku 1 i 2. +-- Jest wsparcie dla tarczy (jesli jest ustawiona jako slot powyzej) +scripts.inv.main_weapons_action = {1, 2} + +-- Konfiguracja jaka ma byc komenda dobywania. +-- Domyslnie jest to 'podobadz broni z ...' i i taka komenda +-- pozostanie gdy pozostawi sie te opcje nieustawiona. Mozna na przyklad dla straznika zrobic: +-- scripts.inv.weapon1_action = "powyjmij bron z ;gzdobadz broni" +-- wtedy zamiast standardowego 'podobadz broni z ...' wykona zdefiniowane akcje. +-- Trzeba pamietac o , ktore automatycznie bedzie zastapione odpowiednia +-- nazwa pojemnika. +scripts.inv.weapon1_action_on = false +scripts.inv.weapon2_action_on = false +scripts.inv.weapon3_action_on = false + +-- To samo co powyzej ale dla opuszczania broni. +-- Jesli nie jest zdefiniowane to jest wykonywane domyslne 'powsun bron ...' +scripts.inv.weapon1_action_off = false +scripts.inv.weapon2_action_pff = false +scripts.inv.weapon3_action_off = false + ------------------------------------------ -- Domyslna opcja do BAZY POSTACI czy ma pokazywac imiona/gildie przy nieznajomych @@ -180,9 +224,7 @@ scripts.people.colored_guilds = { -- } -- -- Sprawdz '/kolory' aby zobaczyc dostepne kolory w Mudlecie. -scripts.people.colored_people = { -["Werbat"] = "yellow", -} +scripts.people.colored_people = {} ------------------------------------------