Modyfikacja dokumentacji po wprowadzeniu colorschemes.

This commit is contained in:
Bartek Stalewski 2013-02-20 16:42:31 +01:00
parent 7abac10695
commit aec1b31070
2 changed files with 8 additions and 2 deletions

View File

@ -5,7 +5,7 @@ Disclaimer:
Autorem jestem w większości ja, ale część kodu jest zerżnięta od innych - odpowiednie adnotacje znajdują się przy kodzie obcego autorstwa. Jeśli skrypty zawierają Twój kod, a nie jesteś wymieniony jako autor i/lub chcesz, żeby go wywalić z paczki, [daj znać](http://insomniac.pl/info/contact).
Instrukcja używania znajduje się w pliku [HELP.markdown](\_doc/HELP.markdown).
Instrukcja używania znajduje się w pliku [\_doc/HELP.md](\_doc/HELP.md).
Instalacja:
===========

View File

@ -12,7 +12,9 @@
## Podstawowe ustawienia
Po pierwszym uruchomieniu skryptów tworzony jest katalog ukryty {~/.tf] zawierający ustawienia dotyczące konkretnych postaci. Po pierwszym zalogowaniu się na daną powstać powstaje plik {~/.tf/<nazwa-muda>/<imie-postaci>/<imie-postaci>.tf}, będący kopią [stdplayer.tf](../common/stdplayer.tf). W pliku tym należy ustawić kilka podstawowych zmiennych (plik zawiera komentarze, co która zmienna oznacza). Oprócz tego w pliku {~/.tfrc} należy ustawić odpowiednią ścieżkę do katalogu z logami.
Ww pliku {~/.tfrc} (skopiowanym z [tfrc](../tfrc)) należy ustawić podstawowe zmienne: schemat kolorów, typ klawiatury oraz ścieżkę do katalogu z logami.
Po pierwszym zalogowaniu się na daną powstać powstaje plik {~/.tf/<nazwa-muda>/<imie-postaci>/<imie-postaci>.tf}, będący kopią [stdplayer.tf](../common/stdplayer.tf). W pliku tym należy ustawić kilka podstawowych zmiennych dotyczących ekwipunku itp.
Oba pliki zawierają komentarze, co oznacza która zmienna i jakie wartości może przyjmować.
## Własne modyfikacje
@ -141,6 +143,10 @@ Klawisz odwrotnego apostrofu (\`) binduje się dynamicznie zależnie od tekstu o
| `/wycen <co>` | - wycenia wszystkie <co> w sklepie i pokazuje podsumowany zysk w najwyższych możliwych nominałach |
| `/ocenkamienie` | - ocenia kamienie i wyświetla ich szacowaną wartość w najwyższych możliwych nominałach |
# Schematy kolorów
Kolory w skryptach definiowane są globalnie w pliku [colorscheme.tf](../common/colorscheme.tf). Własne kolory można uzyskać edytując pojedynczo odpowiednie zmienne (oczywiście__poza__ katalogiem {~/tf}, najlepiej w pliku postaci) lub poprzez redefinicję całego `/def _colorscheme_load`.
# Listy
Mechanizm list służy do kolorowaia imion i/lub opisów innych postaci (oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, żeby kolorować nim cokolwiek innego - to po prostu lista wyrażeń, które będą pokolorowane tak, jak zdefiniowana jest lista ;-)). Możliwe do użycia komendy: