spece berserkera

This commit is contained in:
Bartek Stalewski 2016-09-21 14:18:34 +02:00
parent 0f64d58475
commit 73f85a32e0
3 changed files with 32 additions and 13 deletions

View File

@ -45,13 +45,17 @@
/eval /def -ar -PC%c_crit_bold -mregexp -Fp5 -t'.* rozdziawia szczeke i wpatruje sie w Ciebie przez pare chwil.*'
; ciosy
/eval /def -mregexp -PC%c_fightme -Fp5 -t'(smiercionosnie tniesz|bardzo mocno tniesz|tylko nacinasz|nacinasz|tniesz|gleboko tniesz|lekko tniesz|klujesz|dzgasz|gleboko klujesz|powaznie klujesz|powaznie tniesz|zadrapujesz|ledwie zadrapujesz|brutalnie tluczesz|powaznie obijasz|obijasz|tluczesz|mocno uderzasz|lekko obijasz|muskasz|lekko nakluwasz|uderzasz|bardzo gleboko przebijasz|siniaczysz)'
/eval /def -mregexp -PC%c_fightme -Fp5 -t' (smiercionosnie tnie|bardzo mocno tnie|tylko nacina|nacina|tnie|gleboko tnie|lekko tnie|kluje|dzga|gleboko kluje|powaznie kluje|powaznie tnie|zadrapuje|ledwie zadrapuje|brutalnie tlucze|powaznie obija|obija|tlucze|mocno uderza|lekko obija|muska|lekko nakluwa|uderza|bardzo gleboko przebija|siniaczy) cie '
/eval /def -mregexp -PC%c_crit -Fp5 -t' (smiercionosnie tnie|bardzo mocno tnie|tylko nacina|nacina|tnie|gleboko tnie|lekko tnie|kluje|dzga|gleboko kluje|powaznie kluje|powaznie tnie|ledwie zadrapuje|zadrapuje|brutalnie tlucze|powaznie obija|obija|tlucze|mocno uderza|lekko obija|muska|lekko nakluwa|uderza|bardzo gleboko przebija|siniaczy) (?!cie )'
/eval /def -mregexp -PC%c_fightme -Fp5 -t'(siniaczysz|lekko obijasz|lekko nakluwasz||obijasz|tluczesz|powaznie obijasz|miazdzysz|bardzo mocno tluczesz|brutalnie tluczesz)' _ciosy_moje_bludgeon
/eval /def -mregexp -PC%c_fightme -Fp5 -t'(ledwie zadrapujesz|zadrapujesz|lekko sieczesz|sieczesz|powaznie sieczesz|gleboko sieczesz|bardzo mocno sieczesz|wsciekle rozcinasz|smiercionosnie rozcinasz)' _ciosy_moje_slash
/eval /def -mregexp -PC%c_fightme -Fp5 -t'(tylko_nacinasz|nacinasz|dzgasz|klujesz|powaznie klujesz|gleboko klujesz|bardzo gleboko dzgasz|brutalnie prebijasz|przebijasz niemal na wylot)' _ciosy_moje_impale
/eval /def -mregexp -PC%c_fightme -Fp5 -t'(Ledwo muskasz|Lekko ranisz|Ranisz|Powaznie ranisz|Bardzo ciezko ranisz|Masakrujesz) '
/eval /def -mregexp -PC%c_fightme -Fp5 -t' (ledwo muska|lekko muska|niezbyt mocno rani|lekko rani|(?<!powaznie |bardzo ciezko )rani|powaznie rani|bardzo ciezko rani|masakruje) cie '
/eval /def -mregexp -PC%c_crit -Fp5 -t' (ledwo muska|lekko muska|niezbyt mocno rani|lekko rani|(?<!powaznie |bardzo ciezko )rani|powaznie rani|bardzo ciezko rani|masakruje) (?!cie )'
/eval /def -mregexp -PC%c_crit_bold -Fp5 -t'(siniaczy|lekko obija|lekko nakluwa|obija|tlucze|powaznie obija|miazdzy|bardzo mocno tlucze|brutalnie tlucze) cie ' _ciosy_we_mnie_bludgeon
/eval /def -mregexp -PC%c_crit_bold -Fp5 -t'(ledwie zadrapuje|zadrapuje|lekko siecze|siecze|powaznie siecze|gleboko siecze|bardzo mocno siecze|wsciekle rozcina|smiercionosnie rozcina) cie ' _ciosy_we_mnie_slash
/eval /def -mregexp -PC%c_crit_bold -Fp5 -t'(tylko_nacina|nacina|dzga|kluje|powaznie kluje|gleboko kluje|bardzo gleboko dzga|brutalnie prebija|przebija niemal na wylot) cie ' _ciosy_we_mnie_impale
/eval /def -mregexp -PC%c_crit -Fp5 -t'(siniaczac|lekko obijajajlekko nakluwajac||obijajac|tlukac|powaznie obijajac|miazdzac|bardzo mocno tlukac|brutalnie tlukac) ' _ciosy_z_boku_bludgeon
/eval /def -mregexp -PC%c_crit -Fp5 -t'(ledwie zadrapujac|zadrapujac|lekko sieczac|sieczac|powaznie sieczac|gleboko sieczac|bardzo mocno sieczac|wsciekle rozcinajac|smiercionosnie rozcinajac) ' _ciosy_z_boku_slash
/eval /def -mregexp -PC%c_crit -Fp5 -t'(tylko_nacinajac|nacinajac|dzgajac|klujac|powaznie klujac|gleboko klujac|bardzo gleboko dzgajac|brutalnie prebijajac|przebijajac niemal na wylot) ' _ciosy_z_boku_impale
; kondycja
/eval /def -PC%c_main_bold -Fp5 -t'w swietnej kondycji'

View File

@ -2,10 +2,18 @@
/return substitute(strcat(decode_attr(strcat("@{C%c_spec}[", {1}, "@{nC%c_bold} ", {2}, "@{nC%c_spec}/", {3}, "] ")), {PL}, {P0}, {PR}))
;berserker
/def -mregexp -Fp2 -t'Zaciskajac dlonie na broni.* muskajac' spec_berserker1 = /show_spec BER 1 7
/def -mregexp -Fp2 -t'Zaciskajac dlonie na broni.* lekko raniac' spec_berserker2 = /show_spec BER 2 7
/def -mregexp -Fp2 -t'Zaciskajac dlonie na broni.* (?<!lekko |powaznie |bardzo ciezko |krytycznie )raniac' spec_berserker3 = /show_spec BER 3 7
/def -mregexp -Fp2 -t'Zaciskajac dlonie na broni.* powaznie raniac' spec_berserker4 = /show_spec BER 4 7
/def -mregexp -Fp2 -t'Zaciskajac dlonie na broni.* bardzo ciezko raniac' spec_berserker5 = /show_spec BER 5 7
/def -mregexp -Fp2 -t'Zaciskajac dlonie na broni.* krytycznie raniac' spec_berserker6 = /show_spec BER 6 7
/def -mregexp -Fp2 -t'Zaciskajac dlonie na broni.* masakrujac' spec_berserker7 = /show_spec BER 7 7
/eval /def -PC%c_fightme -Fp5 -t'Zauwazajac luke w obronie .* wykonujesz szybki mlyniec .*' spec_ber_color_me
/def -mregexp -Fp2 -t'ciecie nie uzyskawszy odpowiedniego impetu' = /show_spec BER 0 12
/def -mregexp -Fp2 -t'powodujac lekkie zasinienie.' spec_ber1 = /show_spec BER 1 12
/def -mregexp -Fp2 -t'zadajac nieznaczne obrazenia.' spec_ber2 = /show_spec BER 2 12
/def -mregexp -Fp2 -t'pozostawiajac niewielka ranke.' spec_ber3 = /show_spec BER 3 12
/def -mregexp -Fp2 -t'powodujac sporego krwiaka.' spec_ber4 = /show_spec BER 4 12
/def -mregexp -Fp2 -t'otwierajac krwawiaca rane.' spec_ber5 = /show_spec BER 5 12
/def -mregexp -Fp2 -t'otwierajac br.czaca krwia rane.' spec_ber6 = /show_spec BER 6 12
/def -mregexp -Fp2 -t'pozostawiajac obficie br.czaca krwia, bolesna rane.' spec_ber7 = /show_spec BER 7 12
/def -mregexp -Fp2 -t'rozrywajac tkanki i naruszajac kosci.' spec_ber8 = /show_spec BER 8 12
/def -mregexp -Fp2 -t'miazdzac kosci i rozrywajac tkanki.' spec_ber9 = /show_spec BER 9 12
/def -mregexp -Fp2 -t'powodujac ogromne zniszczania miesni, tkanek oraz kosci.' spec_ber10 = /show_spec BER 10 12
/def -mregexp -Fp2 -t'rozrywajac miesnie i tkanki, miazdzac kosci oraz odrzucajac do tylu.' spec_ber11 = /show_spec BER 11 12
/def -mregexp -Fp2 -t'rozrywajac wszystkie tkanki oraz miesnie, miazdzac kosci i niszczac sciegna.' spec_ber12 = /show_spec BER 12 12

View File

@ -17,6 +17,13 @@
/eval /def -mregexp -Fp2 -t'^Wyglada(|sz) na bohater.* dla ktor.* swiat nie.*' _poziomy_doswiadczenia_17 = /_sub 17/18
/eval /def -mregexp -Fp2 -t'^Wyglada(|sz) na tak.* co w pojedynke .*' _poziomy_doswiadczenia_18 = /_sub 18/18
/def -Fp2 -mregexp -t'.* trafia cie .* w .*, lecz caly impet uderzenia zostaje wyparowan.*' info_zbroja = /substitute -p @{C%c_bold}[zbr]@{n} %{P0}
/def -Fp2 -mregexp -t'(.* tobie udaje sie uniknac .*)' info_unk = /substitute -p @{C%c_bold}[unk]@{n} %{P1}
/def -Fp2 -mregexp -t'(.* nie udaje sie trafic ciebie .*)' info_unk2 = /substitute -p @{C%c_bold}[unk]@{n} %{P1}
/def -Fp2 -mregexp -t'(.* tobie udaje sie je zbic.*)' info_parowanie = /substitute -p @{C%c_bold}[par]@{n} %{P1}
/def -Fp2 -mregexp -t'(.*, lecz tobie udaje sie zbic je z linii ataku.*)' info_parowanie2 = /substitute -p @{C%c_bold}[par]@{n} %{P1}
/def -Fp2 -mregexp -t'(.*, lecz tobie udaje sie go sparowac.*)' info_parowanie3 = /substitute -p @{C%c_bold}[par]@{n} %{P1}
/def -mregexp -Fp2 -t'([Jj]est(?:es|)) (w swietnej kondycji|w dobrym stanie|(?:lekko |ciezko |)rann.|w zlej kondycji|ledwo zyw.).$' _sub_kondycja_no_fight = \
/if ({P2} =~ "w swietnej kondycji")\
/let _showkondycja=$[strcat(decode_attr("#######", {zc_main}))]%;\