Usuniecie autolazika.
This commit is contained in:
parent
35819bb6d3
commit
6faf74aae8
4 changed files with 3 additions and 52 deletions
|
@ -119,8 +119,6 @@ Klawisz odwrotnego apostrofu (\`) binduje się dynamicznie zależnie od tekstu o
|
|||
|
||||
| |
|
||||
| - | - |
|
||||
| `/idz <kierunek>` | - uruchamia łazika we wskazanym <kierunek> |
|
||||
| `/delay <liczba>` | - ustawia szybkość łazika na <liczba> sekund |
|
||||
| `/wns` | - wsiadanie na statek (wyjęcie monet, kupienie biletu itp.) |
|
||||
| `/wdyl` | - wsiadanie do dyliżansu (wyjęcie monet, kupienie biletu itp.) |
|
||||
|
||||
|
@ -163,8 +161,8 @@ Mechanizm list służy do kolorowaia imion i/lub opisów innych postaci (oczywi
|
|||
|
||||
# Łazik
|
||||
|
||||
- klawisz `F12` inicjuje łazik, który idzie do najbliższego skrzyżowania. Odstęp czasowy między lokacjami definiowany jest komendą `/delay`.
|
||||
- klawisz `5` na klawiaturze numerycznej powoduje ruch o jedną lokację - na lokacjach z dwoma wyjściami pójdzie w stronę, z której postać nie przyszła (przydatne na traktach - można klikać co żądany czas `5` zamiast wpisywać kierunki). Inicjowany na lokacji z więcej niż dwoma wyjściami nie robi nic.
|
||||
Klawisz `5` na klawiaturze numerycznej powoduje ruch o jedną lokację - na lokacjach z dwoma wyjściami pójdzie w stronę, z której postać nie przyszła (przydatne na traktach - można klikać co żądany czas `5` zamiast wpisywać kierunki). Inicjowany na lokacji z więcej niż dwoma wyjściami nie robi nic.
|
||||
Chodzenie w ten sposób uwzględnia tryb chodzenia (zwykłe/przemykanie/przemykanie z drużyną).
|
||||
|
||||
# Drużyna
|
||||
|
||||
|
|
Loading…
Add table
Add a link
Reference in a new issue