Wiszace puste spacje.
This commit is contained in:
parent
60c38f1634
commit
0840fefa52
@ -12,8 +12,8 @@ Instalacja:
|
||||
|
||||
Pierwsze pobranie:
|
||||
------------------
|
||||
_rm -rf ~/tf_
|
||||
_git clone https://bitbucket.org/ftpd/tf-scripts.git ~/tf_
|
||||
_rm -rf ~/tf_
|
||||
_git clone https://bitbucket.org/ftpd/tf-scripts.git ~/tf_
|
||||
_cp ~/tf/tfrc ~/.tfrc_
|
||||
|
||||
Aktualizacja:
|
||||
|
10
_doc/HELP.md
10
_doc/HELP.md
@ -12,8 +12,8 @@
|
||||
|
||||
## Podstawowe ustawienia
|
||||
|
||||
W pliku {~/.tfrc} (skopiowanym z [tfrc](../tfrc)) należy ustawić podstawowe zmienne: schemat kolorów, typ klawiatury oraz ścieżkę do katalogu z logami.
|
||||
Po pierwszym zalogowaniu się na daną powstać powstaje plik {~/.tf/<nazwa-muda>/<imie-postaci>/<imie-postaci>.tf}, będący kopią [common/std/player.tf](../common/std/player.tf). W pliku tym należy ustawić kilka podstawowych zmiennych dotyczących ekwipunku itp.
|
||||
W pliku {~/.tfrc} (skopiowanym z [tfrc](../tfrc)) należy ustawić podstawowe zmienne: schemat kolorów, typ klawiatury oraz ścieżkę do katalogu z logami.
|
||||
Po pierwszym zalogowaniu się na daną powstać powstaje plik {~/.tf/<nazwa-muda>/<imie-postaci>/<imie-postaci>.tf}, będący kopią [common/std/player.tf](../common/std/player.tf). W pliku tym należy ustawić kilka podstawowych zmiennych dotyczących ekwipunku itp.
|
||||
Oba pliki zawierają komentarze informujące o tym, co oznacza która zmienna i jakie wartości może przyjmować.
|
||||
|
||||
## Własne modyfikacje
|
||||
@ -127,7 +127,7 @@ Klawisz odwrotnego apostrofu (\`) binduje się dynamicznie zależnie od tekstu o
|
||||
| |
|
||||
| - | - |
|
||||
| `/comp <kim>` | - porównuje cechy bojowe z <kim> |
|
||||
| `/cel <kogo>` | - ustawia <kogo> jako cel ataku i łamania |
|
||||
| `/cel <kogo>` | - ustawia <kogo> jako cel ataku i łamania |
|
||||
| `/cel2 <kogo>` | - analogicznie do `/cel <kogo>`, drugi cel ataku |
|
||||
| `/am` | - wyświetla dostępne tryby ataku oraz informuje o aktualnie ustawionym |
|
||||
| `/am <numer>` | - ustawia tryb ataku o danym numerze |
|
||||
@ -183,11 +183,11 @@ Mechanizm list służy do kolorowaia imion i/lub opisów innych postaci (oczywi
|
||||
|
||||
# Łazik
|
||||
|
||||
Klawisze `5` na klawiaturze numerycznej oraz `F12` na zwykłej powodują ruch o jedną lokację - na lokacjach z dwoma wyjściami pójdzie w stronę, z której postać nie przyszła (przydatne na traktach - można klikać klawisz zamiast wpisywać kierunki). Inicjowany na lokacji z więcej niż dwoma wyjściami nie robi nic.
|
||||
Klawisze `5` na klawiaturze numerycznej oraz `F12` na zwykłej powodują ruch o jedną lokację - na lokacjach z dwoma wyjściami pójdzie w stronę, z której postać nie przyszła (przydatne na traktach - można klikać klawisz zamiast wpisywać kierunki). Inicjowany na lokacji z więcej niż dwoma wyjściami nie robi nic.
|
||||
Chodzenie w ten sposób uwzględnia tryb chodzenia (zwykłe/przemykanie/przemykanie z drużyną).
|
||||
|
||||
# Drużyna
|
||||
|
||||
Przy zmianie drużyny (dołączanie, opuszczanie, zmiana przywódcy, przekazanie itp.) należy wcisnąć kombinację klawiszy `Control + d`. Dzięki temu podczas wywołania komendy _kondycja wszystkich_ przy członkach drużyny pojawią się klawisze przypisane do danej osoby (z zakresu `F1` - `F12`). Wciśnięcie kombinacji `Esc + <klawisz>` będzie próbowało daną osobę zasłonić.
|
||||
Przy zmianie drużyny (dołączanie, opuszczanie, zmiana przywódcy, przekazanie itp.) należy wcisnąć kombinację klawiszy `Control + d`. Dzięki temu podczas wywołania komendy _kondycja wszystkich_ przy członkach drużyny pojawią się klawisze przypisane do danej osoby (z zakresu `F1` - `F12`). Wciśnięcie kombinacji `Esc + <klawisz>` będzie próbowało daną osobę zasłonić.
|
||||
|
||||
__UWAGA:__ skryptowi do odmiany daleko do doskonałości. Czasami w pliku {~/.tf/<nazwa muda>/exceptions.tf} trzeba sobie dopisać wyjątek. Przykładowe znajdują się w [common/std/exceptions.tf](../common/std/exceptions.tf) i są kopiowane do {~/.tf} podczas pierwszego uruchomienia skryptów.
|
||||
|
@ -166,7 +166,7 @@
|
||||
; sprzet
|
||||
/eval /def -PC%c_main_bold -Fp5 -t'Trzyma(sz|) (.*)'
|
||||
/eval /def -PC%c_main -Fp5 -t'Ma(sz| on| ona|) na sobie '
|
||||
/eval /def -PC%c_main -Fp5 -t'Masz przy sobie '
|
||||
/eval /def -PC%c_main -Fp5 -t'Masz przy sobie '
|
||||
/eval /def -PC%c_main_bold -Fp5 -t'jest w znakomitym stanie'
|
||||
/eval /def -PC%c_alarm -Fp5 -t'w (dobrym|zlym|bardzo zlym) stanie'
|
||||
/eval /def -PC%c_alarm -Fp5 -t'liczne .*walk.* wyryly na .* swoje pietno'
|
||||
|
@ -95,7 +95,7 @@
|
||||
/def -mregexp -p2 -t'chwyta za line skryta posrod pnacz bluszczu i razno zaczyna wspinac sie po niej na szczyt urwiska.' bind_go05 = \
|
||||
/tbind wejdz po linie
|
||||
/def -mregexp -p2 -t'podchodzi do cedru na skraju urwiska, chwyta za przywiazana do jego pnia line i zaczyna schodzic na dol.' bind_go06 = \
|
||||
/tbind zejdz po linie
|
||||
/tbind zejdz po linie
|
||||
/def -mregexp -p2 -t'wspina sie na drzewo' bind_go07 = \
|
||||
/tbind wespnij sie na drzewo
|
||||
/def -mregexp -p2 -t'podchodzi pod bluszczowa zaslone. Rozglada sie chwile, po czym rozwiera ' bing_go08 = \
|
||||
|
@ -77,7 +77,7 @@
|
||||
/def -mregexp -Fp2 -t'uderza.* .* (potwornie raniac) ' spec_sc_7 = /show_spec PAR 6 7
|
||||
/def -mregexp -Fp2 -t'blyskawicznie doskakuje.* do .* (bezlitosnie masakrujac)' spec_sc_8 = /show_spec PAR 7 7
|
||||
/def -mregexp -Fp2 -t'doskakuje.* do .* mordercze uderzenie' spec_sc_9 = /show_spec PAR 7 7
|
||||
|
||||
|
||||
/def -mregexp -Fp2 -t'ubiegajac reakcje .* probuje zaskoczyc' spec_scatak_0 = /show_spec SCATAK 0 5
|
||||
/def -mregexp -Fp2 -t'uprzedzajac reakcje .* (blyskawicznym ciosem|z wielkim pospiechem stara sie|bez namyslu uderza)' spec_scatak_1 = /show_spec SCATAK 1 5
|
||||
/def -mregexp -Fp2 -t'blyskawicznym susem dopada .* ledwie zahaczajac' spec_scatak2 = /show_spec SCATAK 1 5
|
||||
|
@ -1,6 +1,6 @@
|
||||
; by unknown
|
||||
|
||||
/def -Fp2 -t'*trafia cie * w nogi* wyparowan*' stats_wyparowane_nogi = /dodaj_wyparowane nogi %{L1}
|
||||
/def -Fp2 -t'*trafia cie * w nogi* wyparowan*' stats_wyparowane_nogi = /dodaj_wyparowane nogi %{L1}
|
||||
/def -Fp2 -t'*trafia cie * w lewe ramie* wyparowan*' stats_wyparowane_lramie = /dodaj_wyparowane lramie %{L1}
|
||||
/def -Fp2 -t'*trafia cie * w prawe ramie* wyparowan*' stats_wyparowane_pramie = /dodaj_wyparowane pramie %{L1}
|
||||
/def -Fp2 -t'*trafia cie * w korpus* wyparowan*' stats_wyparowane_korpus = /dodaj_wyparowane korpus %{L1}
|
||||
|
@ -232,7 +232,7 @@
|
||||
|
||||
/def -mregexp -p2 -t'(Powoli dochodzisz do siebie|Czujesz jak slabosc po zadanym ciosie w glowe mija|Udaje ci sie uwolnic z sieci|Powoli odzyskujesz swobode ruchow)' _nostun = \
|
||||
/set warningstat=[ ]
|
||||
|
||||
|
||||
/def -mregexp -p2 -t'(.* wytraca ci .* z r|Uderzenie jest tak silne, ze bezwiednie puszczasz|Czujesz potezne szarpniecie|Bezwladnie opuszczasz)' _wytracenie = \
|
||||
/set warningstat=$[strcat("[", decode_attr(decode_attr(" WYTRACENIE ", {zc_bold}), {zc_crit_background}), "]")]%;\
|
||||
/set weaponstat=ERR%;\
|
||||
|
@ -203,7 +203,7 @@
|
||||
/rebinder_zapisz_liste LISTY%;\
|
||||
/lists $[tolower({1})] silent%;\
|
||||
/endif%;\
|
||||
/endif
|
||||
/endif
|
||||
|
||||
/def wyswietl = \
|
||||
/if ( {*} =~ NULL ) \
|
||||
|
@ -43,7 +43,7 @@
|
||||
|
||||
/def -mregexp -h'CONNECT mapper' _map_hooks_connect = \
|
||||
/echo -p @{BCgreen}[MAP] Polaczono z mapa! :)
|
||||
|
||||
|
||||
/def -mregexp -h'DISCONNECT mapper' _map_hooks_disconnect = \
|
||||
/mapa off%; \
|
||||
/echo -p @{BCred}[MAP] Rozlaczano z mapa. :(
|
||||
@ -63,7 +63,7 @@
|
||||
/if ({_map_room_id}!~{*}) \
|
||||
/_map_send lookup:%{*}%; \
|
||||
/endif
|
||||
|
||||
|
||||
/def _map_go = \
|
||||
/_map_send navigate:%{*}%; \
|
||||
|
||||
@ -82,7 +82,6 @@
|
||||
/_map_custom_build%; \
|
||||
/_map_custom_show
|
||||
|
||||
|
||||
/def -aL -mregexp -t'exit:end' _map_exit_end = \
|
||||
/_map_custom_build%; \
|
||||
/_map_custom_show
|
||||
@ -573,7 +572,7 @@
|
||||
Udaje ci sie otworzyc ukryta na piersi zgruchotanego golema klapke i zabierasz znajdujace sie pod nia zrodlo mocy konstruktu, |\
|
||||
Uwaznie badasz sciany, dotykajac ich opuszkami palcow. Masz wrazenie ze to poprzeczne pekniecie, na ktore natrafiasz, wnika w skale na wieksza glebokosc niz inne.|\
|
||||
Zanurzasz rece gleboko w wody fontanny i uwaznie, piedz po piedzi, badasz jej muliste dno. W pewnej chwili twoje palce natykaja na cos okraglego i twardego. Chwytasz za to i wyciagasz na zewnatrz.|\
|
||||
znajdujesz
|
||||
znajdujesz
|
||||
|
||||
/set _map_create_bloker_list=\
|
||||
Geste krzaki uniemozliwiaja|\
|
||||
|
@ -1,10 +1,10 @@
|
||||
/set ingame=0
|
||||
/set kprefix=>
|
||||
/set kprefix=>
|
||||
/set wrapspace=2
|
||||
/set isize=1
|
||||
/set warn_status=off
|
||||
/set warn_curly_re=off
|
||||
/set status_pad=
|
||||
/set status_pad=
|
||||
/set status_height=4
|
||||
|
||||
/set attackmode=1
|
||||
@ -19,7 +19,7 @@
|
||||
/set allkills=0
|
||||
/set weaponstat=off
|
||||
/set poczta_show=none
|
||||
|
||||
|
||||
/eval /set alarm=$[decode_attr("---", {zc_main})]
|
||||
/eval /set nxt_zaslona=$[decode_attr("rdy", {zc_main})]
|
||||
/eval /set nxt_order=$[decode_attr("rdy", {zc_main})]
|
||||
|
@ -92,7 +92,7 @@
|
||||
|
||||
/eval /def -PC%c_main_bold -Fp5 -t'Dzierzy(sz|) .*'
|
||||
/eval /def -PC%c_main -Fp5 -t'Ma(sz| on| ona) na sobie '
|
||||
/eval /def -PC%c_main -Fp5 -t'Masz przy sobie '
|
||||
/eval /def -PC%c_main -Fp5 -t'Masz przy sobie '
|
||||
/eval /def -PC%c_main_bold -Fp5 -t'ze jest w znakomitym stanie'
|
||||
/eval /def -PC%c_alarm -Fp5 -t'ze jest w (dobrym|zlym|bardzo zlym) stanie'
|
||||
/eval /def -PC%c_alarm -Fp5 -t'ze liczne walki wyryly na .* swoje pietno'
|
||||
|
@ -10,4 +10,4 @@
|
||||
/def -mregexp -p2 -t'Odwiazujesz' konik4 = /tbind_kon dosiadz swojego konia
|
||||
/def -mregexp -p2 -t'Nie jestes w stanie dosiasc' konik5 = /tbind_kon dosiadz swojego konia
|
||||
/def -mregexp -pt -t'nie moze tam podazyc' konik6 = /tbind_kon zsiadz z konia
|
||||
/def -mregexp -pt -t'Zsiadasz z' konik7 = /tbind_kon przywiaz swojego konia
|
||||
/def -mregexp -pt -t'Zsiadasz z' konik7 = /tbind_kon przywiaz swojego konia
|
||||
|
@ -435,4 +435,4 @@
|
||||
/alias um /um bojowe%; /repeat -0.1 1 /um ogolne%; /repeat -0.2 1 /um zlodziejskie %; /repeat -0.4 1 /um magiczne %;\
|
||||
/repeat -0.5 1 /echo +-------------------------------------------------------------------------------+ %;\
|
||||
/repeat -0.6 1 /send um praktyczne %;\
|
||||
/repeat -0.7 1 /send um jezykowe
|
||||
/repeat -0.7 1 /send um jezykowe
|
||||
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user