Wiszace puste spacje.

This commit is contained in:
Bartek Stalewski 2016-06-14 19:05:29 +02:00
parent 60c38f1634
commit 0840fefa52
13 changed files with 22 additions and 23 deletions

View File

@ -12,8 +12,8 @@ Instalacja:
Pierwsze pobranie:
------------------
_rm -rf ~/tf_
_git clone https://bitbucket.org/ftpd/tf-scripts.git ~/tf_
_rm -rf ~/tf_
_git clone https://bitbucket.org/ftpd/tf-scripts.git ~/tf_
_cp ~/tf/tfrc ~/.tfrc_
Aktualizacja:

View File

@ -12,8 +12,8 @@
## Podstawowe ustawienia
W pliku {~/.tfrc} (skopiowanym z [tfrc](../tfrc)) należy ustawić podstawowe zmienne: schemat kolorów, typ klawiatury oraz ścieżkę do katalogu z logami.
Po pierwszym zalogowaniu się na daną powstać powstaje plik {~/.tf/<nazwa-muda>/<imie-postaci>/<imie-postaci>.tf}, będący kopią [common/std/player.tf](../common/std/player.tf). W pliku tym należy ustawić kilka podstawowych zmiennych dotyczących ekwipunku itp.
W pliku {~/.tfrc} (skopiowanym z [tfrc](../tfrc)) należy ustawić podstawowe zmienne: schemat kolorów, typ klawiatury oraz ścieżkę do katalogu z logami.
Po pierwszym zalogowaniu się na daną powstać powstaje plik {~/.tf/<nazwa-muda>/<imie-postaci>/<imie-postaci>.tf}, będący kopią [common/std/player.tf](../common/std/player.tf). W pliku tym należy ustawić kilka podstawowych zmiennych dotyczących ekwipunku itp.
Oba pliki zawierają komentarze informujące o tym, co oznacza która zmienna i jakie wartości może przyjmować.
## Własne modyfikacje
@ -127,7 +127,7 @@ Klawisz odwrotnego apostrofu (\`) binduje się dynamicznie zależnie od tekstu o
| |
| - | - |
| `/comp <kim>` | - porównuje cechy bojowe z <kim> |
| `/cel <kogo>` | - ustawia <kogo> jako cel ataku i łamania |
| `/cel <kogo>` | - ustawia <kogo> jako cel ataku i łamania |
| `/cel2 <kogo>` | - analogicznie do `/cel <kogo>`, drugi cel ataku |
| `/am` | - wyświetla dostępne tryby ataku oraz informuje o aktualnie ustawionym |
| `/am <numer>` | - ustawia tryb ataku o danym numerze |
@ -183,11 +183,11 @@ Mechanizm list służy do kolorowaia imion i/lub opisów innych postaci (oczywi
# Łazik
Klawisze `5` na klawiaturze numerycznej oraz `F12` na zwykłej powodują ruch o jedną lokację - na lokacjach z dwoma wyjściami pójdzie w stronę, z której postać nie przyszła (przydatne na traktach - można klikać klawisz zamiast wpisywać kierunki). Inicjowany na lokacji z więcej niż dwoma wyjściami nie robi nic.
Klawisze `5` na klawiaturze numerycznej oraz `F12` na zwykłej powodują ruch o jedną lokację - na lokacjach z dwoma wyjściami pójdzie w stronę, z której postać nie przyszła (przydatne na traktach - można klikać klawisz zamiast wpisywać kierunki). Inicjowany na lokacji z więcej niż dwoma wyjściami nie robi nic.
Chodzenie w ten sposób uwzględnia tryb chodzenia (zwykłe/przemykanie/przemykanie z drużyną).
# Drużyna
Przy zmianie drużyny (dołączanie, opuszczanie, zmiana przywódcy, przekazanie itp.) należy wcisnąć kombinację klawiszy `Control + d`. Dzięki temu podczas wywołania komendy _kondycja wszystkich_ przy członkach drużyny pojawią się klawisze przypisane do danej osoby (z zakresu `F1` - `F12`). Wciśnięcie kombinacji `Esc + <klawisz>` będzie próbowało daną osobę zasłonić.
Przy zmianie drużyny (dołączanie, opuszczanie, zmiana przywódcy, przekazanie itp.) należy wcisnąć kombinację klawiszy `Control + d`. Dzięki temu podczas wywołania komendy _kondycja wszystkich_ przy członkach drużyny pojawią się klawisze przypisane do danej osoby (z zakresu `F1` - `F12`). Wciśnięcie kombinacji `Esc + <klawisz>` będzie próbowało daną osobę zasłonić.
__UWAGA:__ skryptowi do odmiany daleko do doskonałości. Czasami w pliku {~/.tf/<nazwa muda>/exceptions.tf} trzeba sobie dopisać wyjątek. Przykładowe znajdują się w [common/std/exceptions.tf](../common/std/exceptions.tf) i są kopiowane do {~/.tf} podczas pierwszego uruchomienia skryptów.

View File

@ -166,7 +166,7 @@
; sprzet
/eval /def -PC%c_main_bold -Fp5 -t'Trzyma(sz|) (.*)'
/eval /def -PC%c_main -Fp5 -t'Ma(sz| on| ona|) na sobie '
/eval /def -PC%c_main -Fp5 -t'Masz przy sobie '
/eval /def -PC%c_main -Fp5 -t'Masz przy sobie '
/eval /def -PC%c_main_bold -Fp5 -t'jest w znakomitym stanie'
/eval /def -PC%c_alarm -Fp5 -t'w (dobrym|zlym|bardzo zlym) stanie'
/eval /def -PC%c_alarm -Fp5 -t'liczne .*walk.* wyryly na .* swoje pietno'

View File

@ -95,7 +95,7 @@
/def -mregexp -p2 -t'chwyta za line skryta posrod pnacz bluszczu i razno zaczyna wspinac sie po niej na szczyt urwiska.' bind_go05 = \
/tbind wejdz po linie
/def -mregexp -p2 -t'podchodzi do cedru na skraju urwiska, chwyta za przywiazana do jego pnia line i zaczyna schodzic na dol.' bind_go06 = \
/tbind zejdz po linie
/tbind zejdz po linie
/def -mregexp -p2 -t'wspina sie na drzewo' bind_go07 = \
/tbind wespnij sie na drzewo
/def -mregexp -p2 -t'podchodzi pod bluszczowa zaslone. Rozglada sie chwile, po czym rozwiera ' bing_go08 = \

View File

@ -77,7 +77,7 @@
/def -mregexp -Fp2 -t'uderza.* .* (potwornie raniac) ' spec_sc_7 = /show_spec PAR 6 7
/def -mregexp -Fp2 -t'blyskawicznie doskakuje.* do .* (bezlitosnie masakrujac)' spec_sc_8 = /show_spec PAR 7 7
/def -mregexp -Fp2 -t'doskakuje.* do .* mordercze uderzenie' spec_sc_9 = /show_spec PAR 7 7
/def -mregexp -Fp2 -t'ubiegajac reakcje .* probuje zaskoczyc' spec_scatak_0 = /show_spec SCATAK 0 5
/def -mregexp -Fp2 -t'uprzedzajac reakcje .* (blyskawicznym ciosem|z wielkim pospiechem stara sie|bez namyslu uderza)' spec_scatak_1 = /show_spec SCATAK 1 5
/def -mregexp -Fp2 -t'blyskawicznym susem dopada .* ledwie zahaczajac' spec_scatak2 = /show_spec SCATAK 1 5

View File

@ -1,6 +1,6 @@
; by unknown
/def -Fp2 -t'*trafia cie * w nogi* wyparowan*' stats_wyparowane_nogi = /dodaj_wyparowane nogi %{L1}
/def -Fp2 -t'*trafia cie * w nogi* wyparowan*' stats_wyparowane_nogi = /dodaj_wyparowane nogi %{L1}
/def -Fp2 -t'*trafia cie * w lewe ramie* wyparowan*' stats_wyparowane_lramie = /dodaj_wyparowane lramie %{L1}
/def -Fp2 -t'*trafia cie * w prawe ramie* wyparowan*' stats_wyparowane_pramie = /dodaj_wyparowane pramie %{L1}
/def -Fp2 -t'*trafia cie * w korpus* wyparowan*' stats_wyparowane_korpus = /dodaj_wyparowane korpus %{L1}

View File

@ -232,7 +232,7 @@
/def -mregexp -p2 -t'(Powoli dochodzisz do siebie|Czujesz jak slabosc po zadanym ciosie w glowe mija|Udaje ci sie uwolnic z sieci|Powoli odzyskujesz swobode ruchow)' _nostun = \
/set warningstat=[ ]
/def -mregexp -p2 -t'(.* wytraca ci .* z r|Uderzenie jest tak silne, ze bezwiednie puszczasz|Czujesz potezne szarpniecie|Bezwladnie opuszczasz)' _wytracenie = \
/set warningstat=$[strcat("[", decode_attr(decode_attr(" WYTRACENIE ", {zc_bold}), {zc_crit_background}), "]")]%;\
/set weaponstat=ERR%;\

View File

@ -203,7 +203,7 @@
/rebinder_zapisz_liste LISTY%;\
/lists $[tolower({1})] silent%;\
/endif%;\
/endif
/endif
/def wyswietl = \
/if ( {*} =~ NULL ) \

View File

@ -43,7 +43,7 @@
/def -mregexp -h'CONNECT mapper' _map_hooks_connect = \
/echo -p @{BCgreen}[MAP] Polaczono z mapa! :)
/def -mregexp -h'DISCONNECT mapper' _map_hooks_disconnect = \
/mapa off%; \
/echo -p @{BCred}[MAP] Rozlaczano z mapa. :(
@ -63,7 +63,7 @@
/if ({_map_room_id}!~{*}) \
/_map_send lookup:%{*}%; \
/endif
/def _map_go = \
/_map_send navigate:%{*}%; \
@ -82,7 +82,6 @@
/_map_custom_build%; \
/_map_custom_show
/def -aL -mregexp -t'exit:end' _map_exit_end = \
/_map_custom_build%; \
/_map_custom_show
@ -573,7 +572,7 @@
Udaje ci sie otworzyc ukryta na piersi zgruchotanego golema klapke i zabierasz znajdujace sie pod nia zrodlo mocy konstruktu, |\
Uwaznie badasz sciany, dotykajac ich opuszkami palcow. Masz wrazenie ze to poprzeczne pekniecie, na ktore natrafiasz, wnika w skale na wieksza glebokosc niz inne.|\
Zanurzasz rece gleboko w wody fontanny i uwaznie, piedz po piedzi, badasz jej muliste dno. W pewnej chwili twoje palce natykaja na cos okraglego i twardego. Chwytasz za to i wyciagasz na zewnatrz.|\
znajdujesz
znajdujesz
/set _map_create_bloker_list=\
Geste krzaki uniemozliwiaja|\

View File

@ -1,10 +1,10 @@
/set ingame=0
/set kprefix=>
/set kprefix=>
/set wrapspace=2
/set isize=1
/set warn_status=off
/set warn_curly_re=off
/set status_pad=
/set status_pad=
/set status_height=4
/set attackmode=1
@ -19,7 +19,7 @@
/set allkills=0
/set weaponstat=off
/set poczta_show=none
/eval /set alarm=$[decode_attr("---", {zc_main})]
/eval /set nxt_zaslona=$[decode_attr("rdy", {zc_main})]
/eval /set nxt_order=$[decode_attr("rdy", {zc_main})]

View File

@ -92,7 +92,7 @@
/eval /def -PC%c_main_bold -Fp5 -t'Dzierzy(sz|) .*'
/eval /def -PC%c_main -Fp5 -t'Ma(sz| on| ona) na sobie '
/eval /def -PC%c_main -Fp5 -t'Masz przy sobie '
/eval /def -PC%c_main -Fp5 -t'Masz przy sobie '
/eval /def -PC%c_main_bold -Fp5 -t'ze jest w znakomitym stanie'
/eval /def -PC%c_alarm -Fp5 -t'ze jest w (dobrym|zlym|bardzo zlym) stanie'
/eval /def -PC%c_alarm -Fp5 -t'ze liczne walki wyryly na .* swoje pietno'

View File

@ -10,4 +10,4 @@
/def -mregexp -p2 -t'Odwiazujesz' konik4 = /tbind_kon dosiadz swojego konia
/def -mregexp -p2 -t'Nie jestes w stanie dosiasc' konik5 = /tbind_kon dosiadz swojego konia
/def -mregexp -pt -t'nie moze tam podazyc' konik6 = /tbind_kon zsiadz z konia
/def -mregexp -pt -t'Zsiadasz z' konik7 = /tbind_kon przywiaz swojego konia
/def -mregexp -pt -t'Zsiadasz z' konik7 = /tbind_kon przywiaz swojego konia

View File

@ -435,4 +435,4 @@
/alias um /um bojowe%; /repeat -0.1 1 /um ogolne%; /repeat -0.2 1 /um zlodziejskie %; /repeat -0.4 1 /um magiczne %;\
/repeat -0.5 1 /echo +-------------------------------------------------------------------------------+ %;\
/repeat -0.6 1 /send um praktyczne %;\
/repeat -0.7 1 /send um jezykowe
/repeat -0.7 1 /send um jezykowe