Wiszace puste spacje.

This commit is contained in:
Bartek Stalewski 2016-06-14 19:05:29 +02:00
parent 60c38f1634
commit 0840fefa52
13 changed files with 22 additions and 23 deletions

View file

@ -12,8 +12,8 @@
## Podstawowe ustawienia
W pliku {~/.tfrc} (skopiowanym z [tfrc](../tfrc)) należy ustawić podstawowe zmienne: schemat kolorów, typ klawiatury oraz ścieżkę do katalogu z logami.
Po pierwszym zalogowaniu się na daną powstać powstaje plik {~/.tf/<nazwa-muda>/<imie-postaci>/<imie-postaci>.tf}, będący kopią [common/std/player.tf](../common/std/player.tf). W pliku tym należy ustawić kilka podstawowych zmiennych dotyczących ekwipunku itp.
W pliku {~/.tfrc} (skopiowanym z [tfrc](../tfrc)) należy ustawić podstawowe zmienne: schemat kolorów, typ klawiatury oraz ścieżkę do katalogu z logami.
Po pierwszym zalogowaniu się na daną powstać powstaje plik {~/.tf/<nazwa-muda>/<imie-postaci>/<imie-postaci>.tf}, będący kopią [common/std/player.tf](../common/std/player.tf). W pliku tym należy ustawić kilka podstawowych zmiennych dotyczących ekwipunku itp.
Oba pliki zawierają komentarze informujące o tym, co oznacza która zmienna i jakie wartości może przyjmować.
## Własne modyfikacje
@ -127,7 +127,7 @@ Klawisz odwrotnego apostrofu (\`) binduje się dynamicznie zależnie od tekstu o
| |
| - | - |
| `/comp <kim>` | - porównuje cechy bojowe z <kim> |
| `/cel <kogo>` | - ustawia <kogo> jako cel ataku i łamania |
| `/cel <kogo>` | - ustawia <kogo> jako cel ataku i łamania |
| `/cel2 <kogo>` | - analogicznie do `/cel <kogo>`, drugi cel ataku |
| `/am` | - wyświetla dostępne tryby ataku oraz informuje o aktualnie ustawionym |
| `/am <numer>` | - ustawia tryb ataku o danym numerze |
@ -183,11 +183,11 @@ Mechanizm list służy do kolorowaia imion i/lub opisów innych postaci (oczywi
# Łazik
Klawisze `5` na klawiaturze numerycznej oraz `F12` na zwykłej powodują ruch o jedną lokację - na lokacjach z dwoma wyjściami pójdzie w stronę, z której postać nie przyszła (przydatne na traktach - można klikać klawisz zamiast wpisywać kierunki). Inicjowany na lokacji z więcej niż dwoma wyjściami nie robi nic.
Klawisze `5` na klawiaturze numerycznej oraz `F12` na zwykłej powodują ruch o jedną lokację - na lokacjach z dwoma wyjściami pójdzie w stronę, z której postać nie przyszła (przydatne na traktach - można klikać klawisz zamiast wpisywać kierunki). Inicjowany na lokacji z więcej niż dwoma wyjściami nie robi nic.
Chodzenie w ten sposób uwzględnia tryb chodzenia (zwykłe/przemykanie/przemykanie z drużyną).
# Drużyna
Przy zmianie drużyny (dołączanie, opuszczanie, zmiana przywódcy, przekazanie itp.) należy wcisnąć kombinację klawiszy `Control + d`. Dzięki temu podczas wywołania komendy _kondycja wszystkich_ przy członkach drużyny pojawią się klawisze przypisane do danej osoby (z zakresu `F1` - `F12`). Wciśnięcie kombinacji `Esc + <klawisz>` będzie próbowało daną osobę zasłonić.
Przy zmianie drużyny (dołączanie, opuszczanie, zmiana przywódcy, przekazanie itp.) należy wcisnąć kombinację klawiszy `Control + d`. Dzięki temu podczas wywołania komendy _kondycja wszystkich_ przy członkach drużyny pojawią się klawisze przypisane do danej osoby (z zakresu `F1` - `F12`). Wciśnięcie kombinacji `Esc + <klawisz>` będzie próbowało daną osobę zasłonić.
__UWAGA:__ skryptowi do odmiany daleko do doskonałości. Czasami w pliku {~/.tf/<nazwa muda>/exceptions.tf} trzeba sobie dopisać wyjątek. Przykładowe znajdują się w [common/std/exceptions.tf](../common/std/exceptions.tf) i są kopiowane do {~/.tf} podczas pierwszego uruchomienia skryptów.