diff --git a/werbat.txt b/werbat.txt new file mode 100644 index 0000000..c8505f3 --- /dev/null +++ b/werbat.txt @@ -0,0 +1,402 @@ +function load_my_settings() + +--------------------------------------------------------------------------------- +------------ OD TEGO MIEJSCA W DOL MOZNA ZMIENIAC ZAWARTOSC -------------- +--------------------------------------------------------------------------------- + +scripts.character_name = "Werbat" + +-- Wszystkie linie zaczynajace sie od '--' to komentarze i nie maja zadnego +-- znaczenia w kontekscie ustawien. + +-- Domyslna opcja czy maja byc numerowani neutralni osobnicy na lokacji +-- +-- Dozwolone wartosci +-- true - beda numerowani wszyscy osobnicy +-- false - beda numerowani tylko aktualni wrogowie +-- +-- Komenda do zmiany w trakcie gry: '/numeruj' +ateam.all_numbering = true + +------------------------------------------ + +-- Domyslna opcja czy rozkazywac w trakcie ataku +-- +-- Dozwolone wartosci: +-- false - nie beda uzywane rozkazy w bindach ataku +-- true - beda uzywane rozkazy w bindach ataku +-- +-- Komenda do zmiany w trakcie gry: '/rozkazuj' +ateam.command_to_attack = false +ateam.attack_mode = 1 + +------------------------------------------ + +-- Domyslna opcja zbierania +-- +-- Dozwolone wartosci: +-- uzyj komendy '/zbieranie' aby zobaczyc wszystkie dozwolone wartosci +-- +-- Komenda do zmiany w trakcie gry: '/zbieranie [wartosc_ustawienia]' +scripts.inv.collect.current_mode = 6 + +------------------------------------------ + +-- Domyslna opcja do ZIOL (ile to jest 'wiele' w woreczku) +-- +-- Dozwolone wartosci: +-- jakakolwiek liczba +herbs["many_to_int"] = 25 + +------------------------------------------ + +-- Domyslna opcja do ZIOL (podczas pakowania, ile zapakowac ziol do woreczka) +-- +-- Dozwolone wartosci: +-- jakakolwiek liczba +herbs["full_bag_amount"] = 44 + +------------------------------------------ + +-- Domyslne pojemniki do monet (money), kamieni (stones), jedzenia (food), +-- i wszystkiego innego (other) +-- +-- Dozwolone wartosci: +-- - 1 (to jest "plecak") +-- - 2 (to jest "torba") +-- - 3 (to jest "worek") +-- - 4 (to jest "sakiewka") +-- - 5 (to jest "mieszek") +-- - 6 (to jest "sakwa") +-- - 7 (to jest "wor") +scripts.inv["money_bag"] = 4 +scripts.inv["stones_bag"] = 4 +scripts.inv["food_bag"] = 1 +scripts.inv["other_bag"] = 1 + +------------------------------------------ + +-- +-- Konfiguracja bindow do mowienia jezykowego +-- Tutaj definiuje sie dany alias do poszczegolnego jezyka, +-- przykladowo jesli chce miec 'estalijski' pod 'e', a 'bretonski' pod 'b' +-- to bedzie to wygladalo tak: +-- misc.lang["aliases"] = {["s"] = "starsza mowa", ["b"] = "bretonski"} +-- wtedy w grze po zrobieniu 's tekst w starszej mowie' zostanie powiedziane +-- w starszej mowie, a 'b tekst po bretonsku' zostanie powiedziane po bretonsku. +-- Wszystkie jezyki mozna zobaczyc w Mudlecie: '/jezyki' +-- +misc.lang["aliases"] = {} + +-- Konfiguracja przyslowkow do bindow +-- Do kazdego binda (czyli przykladowo 's' oraz 'b' z poprzedniego przykladu) +-- mozna sobie ustawic przyslowki, przykladowo: +-- +-- misc.lang["aliases_prefix"] = {["s"] = "spokojnie", ["b"] = "nerwowo"} +-- +-- wtedy przy uzywaniu 's' tekst bedzie wypowiadany spokojnie w starszej mowie, +-- a 'b' tekst bedzie wypowiadany nerwowo po bretonsku. +-- Mozna miec rozne bindy do tych samych jezykow z roznymi przyslowkami. +misc.lang["aliases_prefix"] = {} + +------------------------------------------ + +-- Konfiguracja pojemnikow na bron do /db[id], /ob[id] itp, pomoc w '/bronie' +-- +-- Przykladowo: +-- scripts.inv.weapons.case = {"pochwy lyrijskiej", "zlocistej pochwy"} +-- w tym przypadku wszystko z '1', czyli /ob1, /db1 itp bedzie do 'pochwy lyrijskiej' itd. +-- Nazwy musza byc w dopelniaczu! +-- +scripts.inv.weapons.case = {"inkrustowanego temblaka", "drugiego inkrustowanego temblaka", "skorzanej pochwy"} + +-- Ta opcja sluzy do tego, z ktorej pochwy ma brac/wkladac przy naciskaniu +-- 'bron' na pasku dolnym UI, czyli dla przykladu z powyzej bedzie to dla pochwy lyrijskiej + +scripts.inv.weapons.click_id = 1 + +-- Jesli chce sie miec pod odpowiednim id tarcze, trzeba tutaj ustawic jej id. +-- wtedy po ustawieniu np 2, bedzie mozna zrobic '/db2' i wyjmie i zalozy tarcze. +-- UWAGA: Jesli ustawia sie id tarczy, to wtedy w powyzszym w 'weapons.case' musi +-- byc ustawione cokolwiek jako to id, czyli na przyklad majac jako 2 bedzie to: +-- scripts.inv.weapons.case = {"pochwy lyrijskiej", "cos tam", "zlocistej pochwy"} +-- wtedy 1 i 3 to pochwy, 2 to cokolwiek (nieistotne, bo to id jest do tarczy). +scripts.inv.weapons.shield_id = false + +-- Co robic przy akcji dotyczacej tarczy. Jesli 'mode' jest 1 to bedzie robilo +-- 'wloz tarcze do ', 'wez tarcze z ;dobadz jej'. +-- Jesli ustawi sie 2 to jest to 'gzzarzuc tarcze' oraz 'gzzdejmij' (plecy musza byc wolne wtedy). +scripts.inv.weapons.shield_mode = 1 + +------------------------------------------ + +-- Domyslna opcja do BAZY POSTACI czy ma pokazywac imiona/gildie przy nieznajomych +-- (nie dotyczy wrogow, wrogowie sa zawsze pokazywani) +-- +-- Dozwolone wartosci: +-- false - nie bedzie pokazywal +-- true - bedzie pokazywal +scripts.people["showing_names"] = true + +-- Domyslna opcja do BAZY POSTACI czy ma zapamietywac postacie przy przedstawianiu +-- +-- Dozwolone wartosci: +-- false - nie bedzie pokazywal +-- true - bedzie pokazywal +scripts.people["updating_names"] = false + +-- Wrogowie (postacie i gildie) +-- Wystarczy dac klucz = wartosc jako gildia i "true", przykladowo: +-- scripts.people.enemy_guild = {"SC", "MC"} +-- lub scripts.people.enemy_people = {"Rurek", "Ogorek"} + +scripts.people.enemy_guilds = {"KS"} +scripts.people.enemy_people = {} + +-- Kolorowanie wszystkich czlonkow gildii w bazie (po imionach i shortach). +-- Wystarczy dac klucz = wartosc jako gildia i kolor, przykladowo: +-- +-- scripts.people.colored_guilds = { +-- ["CKN"] = "green", +-- } +-- +-- Sprawdz '/kolory' aby zobaczyc dostepne kolory w Mudlecie. +scripts.people.colored_guilds = { +["RA"] = "GhostWhite", +["KS"] = "Red", +["CKN"] = "gold", +["KG"] = "SkyBlue", +["ZS"] = "LightSkyBlue", +["MC"] = "MediumPurple", +["SC"] = "LawnGreen", +} + +-- Kolorowanie poszczegolnych ludzi z bazy. +-- Wystarczy dac klucz = wartosc jako osoba i kolor, przykladowo: +-- +-- scripts.people.colored_guilds = { +-- ["Adremen"] = "green", +-- ["piekny dostojny rurek"] = "red", +-- } +-- +-- Sprawdz '/kolory' aby zobaczyc dostepne kolory w Mudlecie. +scripts.people.colored_people = { +["Werbat"] = "yellow", +} + + +------------------------------------------ + +-- Akcje przed i po wycinaniu. Czasami jest potrzeba, aby schowac jakas bron +-- gdzies, dobyc sztyletu, i po wycinaniu to samo. 'pre' to przed wycinaniem, +-- 'post' to po wycinaniu. + +-- Dozwolone wartosci: +-- [lista] komend do wykonania, np: +-- misc.cutting_pre = {"powsun bron do uprzezy", "powyjmij bron z pochwy", "dobadz sztyletu"} +--misc.cutting_pre = {"powsun bron do uprzezy", "powyjmij bron z pochwy", "dobadz sztyletu"} +--misc.cutting_post = {"powsun bron do pochwy", "powyjmij bron z uprzezy", "dobadz jej"} +misc.cutting_pre = {} +misc.cutting_post = {} + +------------------------------------------ + +-- +-- Konfiguracja UI +-- + +-- Wysokosc procentowa okna glownego okna kondycji +-- height to wysokosc procentowa, width to szerokosc procentowa +scripts.ui.states_window_height = 35 +scripts.ui.states_window_width = 50 + +-- W ktorym miejscu (% okna) ma sie zaczac dolna belka +scripts.ui.footer_start = 0 +-- Wysokosc (w pikselsach) dolnej belki +scripts.ui.footer_height = 70 +-- SZerokosc (w %) dolnej belki +scripts.ui.footer_width = 100 + +-- Jaki % dolnej belki ma zajmowac roza wiatrow +scripts.ui.footer_map_width_p = 10 +-- Jaki % dolnej belki ma zajmowac prawa czesc belki (informacyjna z zaslonami itp) +scripts.ui.footer_info_width_p = 40 + +-- Margines szerokosci (w pikselach) rozy wiatrow +scripts.ui.footer_map_width_margin = 10 +-- Margines wysokosci (w pikselach) rozy wiatrow +scripts.ui.footer_map_height_margin = 10 + +-- Ile elementow/jeden wiersz ma byc w srodkowym pasku +-- Moga byc tam maksymalnie 3 wiersze, wiec przy uzywaniu wszystkich +-- paskow, 4 lub 5 to dobra wartosc +scripts.ui.footer_main_items_per_row = 3 + +-- Wielkosc czcionki na rozy wiatrow (tych symboli i special exitow) +scripts.ui.footer_map_font_size = 12 +-- Wielkosc czcionki na belce srodkowej i prawej +scripts.ui.footer_font_size = 10 +-- Wielkosc czcionki w oknie stanow +scripts.ui.states_font_size = 12 + +scripts.ui.footer_r = 0 +scripts.ui.footer_g = 0 +scripts.ui.footer_b = 0 + +-- +-- Konfiguracja tego co i jak ma byc na srodkowym dolnym pasku +-- +-- 'footer_mode' to styl belki. +-- Dozwolone wartosci: +-- mode0 - wylaczony +-- mode1 - pasek z suwakami (bardziej graficznie) +-- mode2 - pasek z wartosciami tekstowymi (bardziej minimalistyczny niz 1) +scripts.ui.cfg["footer_mode"] = "mode1" + +-- footer_items to elementy, jakie maja tam byc. Kolejnosc taka jak jest +-- tutaj jest kolejnoscia, jaka bedzie na belce. +scripts.ui.cfg["footer_items"] = { +"kondycja", +"zmeczenie", +"mana", +"przeciazenie", +"glod", +"pragnienie", +"panika", +"postepy", +"forma", +--"upicie", +--"kac", +} + +scripts.ui.bind_color = "" + +-- +-- Kolor podswietlania magicznych broni/zbroi +-- +scripts.magic_weapons_color = "orchid" + +------------------------------------------ + +-- Konfiguracja gagow +-- +-- Ponizej jest opcja co ma byc robione: +-- +-- '0' - nic, wyswietlane beda taki tekst jak przychodzi z arkadii +-- '1' - bedzie usuwana dana linia (nie bedzie w ogole informacji, ze przyszla) +-- '2' - bedzie gagowana z tagiem, np [bron] _oryginalna_linia_ +-- (konfiguracja kolorow ponizej) +-- +scripts.gag_settings = { + ["moje_ciosy"] = 2, + ["moje_spece"] = 2, + ["innych_ciosy"] = 2, + ["innych_ciosy_we_mnie"] = 2, + ["innych_spece"] = 2, + ["moje_uniki"] = 2, + ["innych_uniki"] = 2, + ["moje_parowanie"] = 2, + ["innych_parowanie"] = 2, + ["zaslony_udane"] = 0, + ["zaslony_nieudane"] = 0, + ["cele"] = 2, + ["rozkazy"] = 2, + ["bloki"] = 2, + ["bron"] = 2, + ["npc"] = 2, +} + +-- Ponizej jest opcja kolorow do tagow (czyli tylko kiedy opcja = 2) +-- Tabela kolorow jest tutaj: http://wiki.mudlet.org/images/c/c3/ShowColors.png +-- +scripts.gag_colors["moje_ciosy"] = "white" +scripts.gag_colors["moje_spece"] = "white" + +scripts.gag_colors["innych_ciosy"] = "slate_grey" +scripts.gag_colors["innych_ciosy_we_mnie"] = "tomato" +scripts.gag_colors["innych_spece"] = "orchid" + +scripts.gag_colors["moje_uniki"] = "white" +scripts.gag_colors["innych_uniki"] = "slate_grey" + +scripts.gag_colors["moje_parowanie"] = "white" +scripts.gag_colors["innych_parowanie"] = "slate_gray" + +scripts.gag_colors["zaslony_udane"] = "deep_sky_blue" +scripts.gag_colors["zaslony_nieudane"] = "dark_slate_blue" + +scripts.gag_colors["bron"] = "yellow" + +scripts.gag_colors["npc"] = "floral_white" + + + + + + +--------------------------------------------------------------------------------- +------------------- PONIZEJ USTAWIENIA MAPPERA ---------------------- +--------------------------------------------------------------------------------- + +-- Domyslna opcja czy ma byc uzywane GPS po lokacjach +-- +-- Dozwolone wartosci +-- true - bedzie uzywane +-- false - nie bedzie uzywane +amap.using_room_gps = true + +-- Domyslna opcja czy maja byc pokazywane notki i bindy +-- podczas wejscia na lokacje +-- +-- Dozwolone wartosci +-- true - beda pokazywane notki +-- false - nie beda pokazywane notki (mozna ja wtedy zobaczyc w '/lok') +-- +-- Komenda do zmiany w trakcie gry: '/pokazuj_notki' +-- Komenda do zmiany w trakcie gry: '/pokazuj_bindy' +amap.db.show_notes = true +amap.db.show_binds = true + +------------------------------------------ + +-- Domyslna opcja startowa opoznienia chodzika +-- +-- Dozwolone wartosci +-- +-- Mozna zmienic '/opoz' w trakcie gry +-- +-- Komenda do zmiany w trakcie gry: '/opoz [wartosc]' +amap.walker_delay = 4 + +------------------------------------------ + +-- Domyslna opcja startowa rozy wiatrow (czy ma byc wlaczona) +-- +-- Dozwolone wartosci +-- true - roza bedzie wlaczona przy starcie Mudleta +-- false - roza nie bedzie wlaczona przy starcie Mudleta +-- +-- Komenda do zmiany w trakcie gry: '/roza' +amap.ui.active = true + +------------------------------------------ + +amap.locating["name"] = "Werbacie" +amap.locating["loc_id"] = 15932 + +--------------------------------------------------------------------------------- +------------ OD TEGO MIEJSCA PONIZEJ NIC NIE ZMIENIAJ --------------- +--------------------------------------------------------------------------------- + + +scripts:print_log("Ok, profil zaladowany") + +end + +tempTimer(0.3, function () load_my_settings() end) +tempTimer(0.4, function () scripts.people:enemy_people_starter() end) +tempTimer(0.55, function () scripts.people:color_people_starter() end) +tempTimer(0.7, function () scripts.people:trigger_people_starter() end) +tempTimer(1, function () expandAlias("/ui_restart", false) end) +tempTimer(1.5, function () scripts.ui:set_gag_options() end) +tempTimer(1.7, function () misc.lang:init() end)